کد خبر 1124226
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران  سعید خطیب زاده نمایه

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد ادعای ساختگی عربستان سعودی مبنی بر کشف گروه تروریستی منتسب به ایران، به این کشور توصیه کرد که به جای سناریونویسی‌های بی ارزش و سفارشی مسیر صداقت و حکمت را انتخاب کند.

به گزارش مشرق، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (سه‌شنبه) در واکنش به ادعای سراسر ساختگی عربستان سعودی در کشف گروه تروریستی منتسب به جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اتهامات اخیر مسئولان سعودی به جمهوری اسلامی ایران، در امتداد مواضع بی اعتبار و تکراری این کشور طی سال‌های گذشته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه افزود: حاکمان سعودی با کنار گذاشتن عقلانیت سیاسی، و این بار در قالب نمایشی دست چندم، پرونده‌سازی دروغین علیه ایران را به عنوان حربه‌ای برای انحراف افکار عمومی و روشی برای سرپوش گذاشتن بر اقدامات شکست خورده خود برگزیده‌اند. 

بیشتر بخوانید:

ادعای ریاض درباره دستگیری یک گروه ۱۰ نفره مرتبط با ایران

خطیب‌زاده در پایان تصریح کرد:  اتهام زنی‌های تکراری، کلیشه‌ای و بی ارزش حاکمان سعودی، راهی نیست که عربستان را به مقصد برساند و توصیه ما این است که عربستان سعودی به جای سناریونویسی‌های بی ارزش و سفارشی، مسیر صداقت و حکمت را انتخاب کند.

سخنگوی رسمی ریاست امنیت کشور در عربستان سعودی، شامگاه دوشنبه، ادعایی بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح و ادعا کرد: ۱۰ نفر مرتبط با ایران را دستگیر کرده است که سه نفر از اعضای این گروه، در ایران تعلیمات نظامی دریافت کرده‌اند.

این ادعا در حالی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح می‌شود که در اظهارات سخنگوی امنیت کشور عربستان سعودی هیچ گونه مدرکِ موثقی دال بر اثبات این ادعا ارائه نشده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • یاسر GB ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    2 2
    اون ده نفر الان دست اون سعودیاس نمیخواین کاری کنید
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    4 0
    مرگ بر وهابیت سقوطی شاخه صهیون غرب اسیا و منطقه ای خاورمیانه.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس