لوبانوف: پرسپولیس و پاختاکور شانس برابری دارند/ هواداران سرخ بی‌نظیر هستند

دروازه‌بان اسبق تیم‌های پرسپولیس و پاختاکور، گفت: از نظر من هر دو تیم شانس برابری برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برخوردار هستند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر تیم مدعی السد قطر به برتری یک بر صفر رسید و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. سرخپوشان در این مرحله باید فردا شب به مصاف پاختاکور ازبکستان بروند.

تقابل ۲ تیم پرسپولیس و پاختاکور موجب شد تا با «الکساندر لوبانوف» دروازه‌بان ازبکستانی که سابقه پوشیدن پیراهن هر ۲ تیم را در کارنامه دارد، گفت‌وگویی انجام دهیم.

این بازیکن در مورد خاطراتش از زمان حضور در پرسپولیس و خیلی دیگر از مسائل صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

نظرت درباره دیدار فردا شب پرسپولیس و پاختاکور چیست؟

قطعا تقابل جذابی را شاهد خواهیم بود. به‌طور حتم بازی بزرگی است که بین تیم‌های بزرگ ایرانی و ازبکستانی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازیکنان پرسپولیس چقدر پاداش گرفتند؟

از دید شما شرایط کدام تیم بهتر است؟

پاختاکور مربی خوبی دارد و از حضور بازیکنان خوبی هم بهره می‌برد. این تیم در این سال‌ها توانسته با حضور «شوتا آرولادزه» بهترین نتایج را بگیرد. همه بازیکنان این تیم از بهترین‌ هستند. از طرفی پرسپولیس تغییرات زیادی در بازیکنان و کادر فنی داشته اما با این وجود توانسته روند موفقیت‌های خود را در این سال‌ها حفظ کند. بازی آخر پرسپولیس برابر السد را دیدم که عملکرد این تیم خیلی خوب بود.

پیش‌بینی‌ات از این مسابقه چیست؟

در بازی‌های بزرگ یک گل تاثیر زیادی دارد و به نظرم هر تیمی که گل اول را به ثمر برساند، برنده بازی است.

چه تیمی برنده این بازی بزرگ است؟

از نظرم دو تیم شانس برابری برای پیروزی در این مسابقه دارند. هر تیمی گل اول بازی را به ثمر برساند، می‌تواند به نیمه نهایی آسیا برسد. پاختاکور نقاط ضعفی دارد و روی کرنر و ضربه ایستگاهی آسیب پذیر است. از طرفی پرسپولیس برنامه ویژه‌ای برای کرنرها و ضربات ایستگاهی‌اش دارد و این موضوع می‌تواند نکته مثبتی برای پرسپولیس باشد.

به گذشته بازگردیم. از زمانی که به پرسپولیس آمدی صحبت کنید.

واقعا دوران خیلی خوبی را در این تیم پشت سر گذاشتم و از زندگی در تهران لذت می‌بردم. همه بازیکنان، کادر فنی و هواداران به من انرژی می‌دادند و این موضوعی بود که بازی در پرسپولیس را لذت‌بخش می‌کرد. بهترین دوران عمر ورزشی‌ام را در این تیم گذراندم.

اما در آستانه لیگ شانزدهم از پرسپولیس جدا شدی؟ چه اتفاقی افتاد؟

این اتفاق بر خلاف میل باطنی‌ام بود. مشکلات خانوادگی در آن مقطع داشتم که این موضوع به شدت روی من تاثیر گذاشته بود. به خاطر شرایط باید در تاشکند در کنار خانواده‌ام بودم. این موضوع را ابتدا با برانکو در میان گذاشتم و سپس به مدیریت باشگاه منتقل کردم که آنها واکنش خوبی داشتند و با من همکاری کردند.

بهترین و بدترین خاطره‌ات از پرسپولیس چه بود؟

روز اولی که به ایران آمدم کمی نگران شرایط بودم و تجربه زندگی در یک کشور، برایم حس عجیبی همراه داشت اما کادر فنی به من گفت که نگران نباشم و ما با تو هستیم. همین موضوع موجب شد تا نگرانی‌ام کامل برطرف شود و حس خوبی داشتم. بدترین خاطره‌ام هم مربوط به تساوی در برابر تراکتور بود که ما را از قهرمانی دور کرد.

در پایان چه صحبتی با هواداران پرسپولیس داری؟

واقعا آنها بی نظیر هستند. من در پاختاکور بازی کردم که هواداران خیلی زیادی دارد و به خاطر خیلی مشکلات اقتصادی خیلی اوقات مردم به ورزشگاه نمی‌آمدند. اما در پرسپولیس در هر بازی هواداران بسیار زیادی در ورزشگاه حاضر می‌شدند. هوادارانی که شاید از نظر مالی شرایط چندان خوبی نداشتند اما از مخارج زندگی خود می‌زدند تا از نزدیک کنار تیمشان باشند. آنها حتی هنگامی که ما از قهرمانی بازماندیم هم در ورزشگاه ایستادند و تیم را تشویق کردند که این به یاد ماندنی‌ترین صحنه برایم بود. آنها بی‌نظیر هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس