تکلیف کادر فنی استقلال باید زودتر مشخص شود

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مدیریت باشگاه باید هرچه زودتر تکلیف کادر فنی استقلال را مشخص کرده و تیم را از بلاتکلیفی خارج کند.

به گزارش مشرق، ایوب اصغرخانی اظهار داشت: هرچه بود لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال به پایان رسید و از آن مهمتر این که فصلی که اصلا به کام هواداران شیرین نبود هم به پایان رسید. متاسفانه هواداران ما خاطرات خوشی از این فصل ندارند و انواع و اقسام تنش‌ها، چالش‌ها و ناکامی‌ها را تجربه کردند.

وی اضافه کرد: نه نایب قهرمانی لیگ و نه فینالیست شدن در جام حذفی (به دلیل شکست) آنچه نبود که هواداران را راضی کند. این تیم تشنه یک جام است که متاسفانه سالها از آن دور بوده است.

بیشتر بخوانید:

سعادتمند وارد بحرانی خودساخته شده که هنر عبور از آن را ندارد/ کدام مربی قول قهرمانی استقلال را می‌دهد؟!

پیشکسوت آبی پوشان گفت: تیم ما شرایط خوبی ندارد. با این که تاریخ دقیق شروع لیگ را مشخص نکردند اما بعید است بیشتر از یک ماه به شروع دوباره مسابقات مانده باشد. با این حال تیم ما نه مربی دارد، نه پنجره‌های باز دارد و نه تکلیف نقل و انتقالاتش مشخص است. 

اصغرخانی بیان داشت: اگر قرار باشد در لیگ بیستم استقلال قهرمان شود، پایه آن قهرمانی از امروز باید گذاشته شود. حتی یک روز تاخیر در این زمینه ضریب موفقیت را کاهش می‌دهد. پیشکسوتان و هواداران بی‌صبرانه منتظر هستند تا تکلیف کادر فنی برای فصل آینده مشخص شده، پنجره‌ها باز شود و تیم بسته شده مشخص و معرفی شود.

هافبک پیشین آبی پوشان در خصوص ماحصل حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در فصلی که کلا برای ما خوب نبود، لیگ قهرمانان هم به تلخی تمام شد و تنها خاطره خوبی که از این بازیها برای ما ماند، پیروزی برابر الاهلی بود. استقلال برابر پاختاکور طوری ظاهر شد که انگار به هیچ وجه زورش به این تیم نمی‌رسید. البته که اشتباهات داوری در تعیین نتیجه این بازی تاثیر داشت اما با این حال پاختاکور به لحاظ فنی از تیم ما برتر بود و در تمام طول بازی جریان آن را کنترل می کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس