تقدیم ۲۲ هزار شهید لشکر ۲۵ کربلا سند افتخار خطه شمال است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: تقدیم ۲۲ هزار شهید لشکر ۲۵ کربلا سند افتخار خطه شمال است.

به گزارش مشرق، سردار علی ملک‌شاهکویی امشب در یادواره ۱۴۰۰ شهید شهرستان گرگان اظهار کرد: تقدیم ۲۲ هزار شهید در دوران دفاع مقدس از سوی رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا که شامل سه استان گلستان، مازندران و گیلان است سند افتخار خطه شمال است.

وی تصریح کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مصداق آیه شریفه «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» بود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: شهید سلیمانی طی ۴۰ سال مجاهدت جانانه حتی یکبار هم از فرامین تمرد نکرد و در تمامی لحظات زندگی با برکت مطیع امر ولی فقیه زمان بود.

ملک‌شاهکویی افزود: این هنر امام بود که در آن شرایط سخت سرنوشت دفاع مقدس را به مردم سپردند و ما باید نقش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را تبیین کنیم.

وی ادامه داد: صدام خبیث و ناجوانمرد خود در مقاله‌ای اعتراف کرده بود یکی از اصلی‌ترین عوامل پیروزی ایران اسلامی در جنگ، امام خمینی (ره) و مردم بودند.

هرکس به دنبال ایجاد تحریف در دفاع مقدس و در پی فراموشی حقایق جنگ باشد دودمانش به باد خواهد رفت

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: آن دستی که در پی ایجاد تحریف در دفاع مقدس است قطعا دست یک خیانتکار است که روی خون شهدا پا گذاشته هرکس به دنبال ایجاد تحریف در دفاع مقدس و در پی فراموشی حقایق جنگ باشد دودمانش به باد خواهد رفت.

ملک‌شاهکویی اضافه کرد: با نگاه به قدرت نظامی و فرماندهی معظم کل قوا مطمئن هستیم به اذن خداوند دیگر جنگی صورت نخواهد گرفت اما خرمشهرهای زیادی در میدان‌های دیگر پیش‌رو داریم.

وی افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی غیرقابل شمارش است و ما برای این دستاوردها خیلی هزینه داده‌ایمو باید قدر آن را بدانیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: پیام این شهدای والامقام این است که در همین کسوت باقی بمانیم و در این راه با عزمی راسخ پیش برویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    شهدای ما افتخار ما هستند. وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ ﴿آل عمران/۱۶۹﴾

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس