محمد موسوی خوئینی‌ها

عضو فراکسیون مشارکت با انتقاد از موضع موسوی خوئینی‌ها درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات گفت ما نباید دوباره پشت سر عارف راه بیفتیم.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: سایت اینترنتی نامه‌نیوز با اشاره به بلاتکلیفی اصلاح‌طلبان درباره انتخابات و تأیید موسوی خوئینی‌ها بر ضرورت شرکت در آن نوشت: اما نامه قوامی نظر دیگری دارد. او رویکرد خوئینی‌ها درنامه اخیر را یک اشتباه بزرگ خواند و گفت: «مشارکت در انتخابات به نظر من اشتباه برای اصلاح‌طلبان است. فرقی هم ندارد که این پیشنهاد را آقای موسوی خوئینی‌ها بدهد یا فرد دیگری. دلیلش نیز این است که ما اولاً نمی‌دانیم چه کسی از اصلاح‌طلبان داوطلب ریاست جمهوری خواهد شد؟ بعد هم که شد، تأیید صلاحیت می‌شود یا خیر؟ حکایت ما شده مثل آن فردی که می‌گفت عاشقم، عاشقم. پرسیدند عاشق که هستی؟ گفت عاشق هر که شما بگویید.»

وی افزود: «اصلاح‌طلبان برای مشارکت در انتخابات آتی اولا باید بدانند که کسی از اصلاح‌طلبان واقعی ثبت‌نام می‌کند، بعد هم ببینیم که تأیید صلاحیت می‌شود یا خیر؟ در مرحله بعد از آن است که می‌توان اظهار نظر کرد و گفت که اصلاح‌طلبان در انتخابات شرکت کنند یا خیر؟»

قوامی گفت: «از آقای خوئینی‌ها باید سؤال کرد که اگر شما، عبدالله نوری، شکوری راد، محمد خاتمی یا دکتر محمدرضا خاتمی ثبت‌نام کنند، تأیید صلاحیت می‌شوید؟ اگر پاسخ مثبت باشد که حرف همه ما مشارکت در انتخابات است. اما این اشتباه بسیار بزرگی است که دوباره پشت سر عارف و امثال روحانی راه بیفتیم.»

وی افزود: «نمی‌دانم آقای موسوی خوئینی‌ها چقدر با مردم ارتباط دارد، اما من می‌بینم که مردم نسبت به اصلاح‌طلبان بدبین هستند و همه مشکلات دولت به حساب اصلاح‌طلبان ریخته شده است. به هر کوی و برزن یا مغازه که می‌رویم مردم می‌گویند شما اصلاح‌طلبان چه کار کردید؟ و روحانی پدر مردم را درآورد».

این فعال اصلاح‌طلب در پاسخ به اینکه آیا منظور موسوی خوئینی‌ها از این نامه آن است که اصلاح‌طلبان برخی کاندیداها که خودشان هم می‌دانند تأیید صلاحیت نمی‌شوند، را معرفی کنند؟ گفت: «خیر، برداشت من این نیست. به نظر من اگر آقای موسوی خوئینی‌ها چنین نظری دارد باید به صورت شفاف و صریح بگوید.

اگر می‌خواهد نامه بنویسد باید شفاف حرف بزند و این‌ها را بگوید. این نامه که الان نوشته است بیشتر اصلاح‌طلبان را گنگ و گیج می‌کند. مردم هم دیگر این حرف‌ها را در جامعه قبول ندارند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    3 0
    آشیخ زور الکی نزن چون تاریخ مصرف اصلاحات تموم شده و بوی گند تعفنش داره سراسر کشور رو میگیره
  • IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    1 3
    جان ناقابلم فدای اصلاحات
    • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      3 1
      دلیل ناقابلی جانت همین بس که فدای اصلاح طلبان تهوع آور می شود! وگرنه اگر قابل بود فدای اسلام می کردی!!!!!
  • IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    3 1
    مردم از خائنین متنفرند
    • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      3 1
      که همان اصلاح طلبان تهوع آور هستند!
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    3 1
    بدبین نه بهتر است بگوئید مردم واقع بین شده اند .
  • a IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    اگر میخواهند بیایند تبلیغ کنند که یه عده بیان رای بدن و افرادی مثل این طایفه ( برجامیان ) را بر ما و خودشان حاکم کنند خداکنه صد سال نیان برن تو همون سگدونی خودشون بچرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس