tik tok نرم افزار تیک تاک نمایه

پس از آنکه استفاده از نرم‌افزار تیک تاک در هند ممنوع شده است، حالا به نظر می‌رسد یک نرم‌افزار هندی که از طرف توئیتر پشتیبانی می‌شود، برای گرفتن جای آن دندان تیز کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از راشاتودی، نرم‌افزار شیرچت که یک شبکه اجتماعی هندی و با پشتیبانی توئیتر به شمار می‌رود، در تلاش است تا پس از ممنوع شدن نرم‌افزار تیک تاک در هند، جای این رقیب بزرگ چینی را پر کند.

بیشتر بخوانید:

شرکت نرم‌افزار «تیک تاک» از ترامپ شکایت کرد

دولت هند در اواخر ماه ژوئن استفاده از نرم افزار تیک تاک را  به بهانه تهدید علیه امنیت ملی ممنوع کرد.

در آن زمان تیک تاک در هند ۲۰۰ میلیون کاربر داشت.

به فاصله چند روز پس از این اقدام نرم افزار شیرچت بستر اشتراک گذاری ویدئویی خود را به کاربران عرضه کرد.

آنکش ساچدوا، مدیرعامل شیرچت، امروز گفت ما بسیار بسیار در این زمینه فرصت طلبانه عمل می‌کنیم، چرا که به این نتیجه رسیده‌ایم که خلاء بسیار بزرگی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید:

علت فیلتر پیام‌رسان‌های چینی در آمریکا

وی تاکید کرد: یک فرصت بسیار بزرگ در بازار اشتراک‌گذاری ویدئوهای کوتاه ایجاد شده و به همین خاطر ما این محصول خود را عرضه کرده‌ایم.

وی ادامه داد: من معتقدم هنوز تقاضای زیادی برای استفاده از خدمات اشتراک گذاری ویدئوهای کوتاه وجود دارد و اگر ما بتوانیم در این زمینه فضای خوبی ایجاد کنیم می‌تواند بازخورد بسیار قوی داشته و سهم بسیار خوبی از بازار را تصاحب کنیم.

طی هفته‌های گذشته تعداد کاربران شیرچت در هند رشد بی‌سابقه‌ای داشته و این شرکت توانسته است، در هفته گذشته تنها ۴۰ میلیون دلار منابع مالی جذب کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس