به گزارش مشرق، کانال تلگرامی عصر هوشمندی درباره اپلیکیشن تیک تاک نوشت: اپلیکیشن چینی تیک تاک که در آمریکا میلیون‌ها کاربر دارد از عرضه یک راهنمای انتخاباتی در درون محیط این برنامه خبر داده که با انتشار اخبار جعلی مقابله می‌کند.

 راهنمای انتخاباتی تیک تاک برای آمریکایی‌ها اطلاعات دقیق و تأیید شده در مورد دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری، مراکز و شیوه‌های رأی دهی و نیز اخبار تأیید شده رسانه‌ها را منتشر می‌کند.

برخی شبکه‌های اجتماعی آمریکایی که به علت بی توجهی به انتشار انبوهی از اخبار جعلی از طریق اپلیکیشن‌های خود با انتقادهای گسترده مواجه بودند، این بار تلاش کرده اند ابزار و امکاناتی را به منظور مقابله با این روندها عرضه کنند. تیک تاک نیز که با فشار کاخ سفید برای واگذاری به یک شرکت امریکایی مواجه است، می‌گوید راهنمای انتخاباتی این شرکت اطلاعات موثق در مورد انتخابات را در اختیار ۱۰۰ میلیون کاربر تیک تاک در داخل ایالات متحده قرار می‌دهد.

مایکل بکرمن معاون سیاست گذاری عمومی تیک تاک می‌گوید این راهنما دسترسی سریع به اخبار درست را نیز ممکن می‌کند و موجب می‌شود تا کاربران در معرض اخبار دروغین قرار نگیرند. تیک تاک همچنین قصد دارد ویدئوهایی در مورد سواد دیجیتال و راه‌های شناسایی و مقابله با اخبار جعلی را نیز در محیط اپلیکیشن خود منتشر کند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 1
    خدا رو شکر ساخته بنفشا نبود
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    من می گم با تیک تاک مذاکره کنیم ..عین ترامپ قانون بذاریم...سرور بیارن ایران ...ایرانیان را شیفت بدهیم به تیک تاک...چون بهرحال مردم دوست دارند ارتباطات بین المللی داشته باشند.... اینستاگرام هم که ضد ایرانی هست....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس