کد خبر 1123822
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۷/۰۷

امروز سهامداران شرکت‌های کربن ایران، پارس مینو و داده پردازی ایران در بورس و معامله‌گران صنعتی دوده فام، بازرگانی و تولیدی مرجان کار و توکاریل بیشترین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۵۴هزار و ۹۵۵واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۱۵هزار و ۹۳۲واحد به کار خود پایان داد و یک میلیارد و ۸۲۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۲هزار و ۶۸۵میلیارد تومان در ۲۳۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

افت بیش از ۵۴ هزار واحدی شاخص بورس

بر این اساس سهامداران شرکت‌های کربن ایران، پارس مینو و داده پردازی ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان صوفیان، فولاد کاوه جنوب کیش و تولیدی کاشی  تکسرام بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۲۷۴ میلیون ورقه به‌ارزش ۲هزار و ۵۶۲میلیارد تومان در ۵۲۸هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۸۸واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۵۶۱واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنعتی دوده فام، بازرگانی و تولیدی مرجان کار و توکاریل بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های تولید نیروی برق دماوند، گروه توسعه مالی هر آیندگان و بانک دی بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس