المپیاد جهانی ریاضی

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از کسب شش مدال رنگارنگ جهانی توسط تیم ملی دانش آموزی المپیاد علمی ریاضی جمهوری اسلامی ایران و پنج پله صعود رتبه تیمی کشور در شصت و یکمین المپیاد جهانی ریاضی 2020 روسیه خبر داد.

به گزارش مشرق، تیم دانش آموزی شش نفره المپیاد علمی ریاضی جمهوری اسلامی ایران که در شصت و یکمین المپیاد جهانی ریاضی ۲۰۲۰ روسیه شرکت کرده با کسب یک مدال طلا سه مدال نقره و دو مدال برنز با تصاحب جایگاه ۱۸ جهانی در میان ۱۱۰ کشور نسبت به سال گذشته پنج پله صعود کرد.

بنا بر این گزارش در المپیاد جهانی ۲۰۲۰ ریاضی که به میزبانی در سی و یکم شهریور و یکم مهر ماه ۱۳۹۹ بصورت مجازی برگزار شد تیم شش نفره ایران مدال های زیر را تصاحب کرد:

علیرضا حقی                           مدال طلای جهانی

کیان شمسایی                        مدال نقره جهانی

محمد مشتاقی­ فر                   مدال نقره جهانی

علی میرزایی اناری                  مدال نقره جهانی

سیدرضا حسینی دولت آبادی   مدال برنز جهانی

متین یدالهی                           مدال برنز جهانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    9 0
    آفریییییییییییین
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    19 0
    و خبرگزاریهای اجتماعی علمی آمریکا خفه قون مطلق گرفتن!!!!!!!!! علم فقط از آن آمریکاست!!!!!!!!! از ویکی پدیا گرفته تا آی اس آی در هدمت تداوم این دروغ و استثمار علمیست. تقصیر ملتهای جهانه که عوض تاسیس ژورنالهای متنوع به ISI میفرستن. من بسیار مقالات ISI بی کیفیت هم دیدم. و اتفاقا ضریب تاثیر هم داشتن. مردم جهان به پا خیزید و خودتونو باور کنید.
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    1 0
    خدا را شکر. خدا قوت انشاء الله همیشه موفق باشند
  • US ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    1 0
    کجاش خوبه؟ یک زمانی ما همیشه جز 10 تیم اول بودیم. سال 98 تو جهان اول شدیم. رتبه 18 برای ایران یعنی فاجعه
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      0 2
      بچه ها آموزششون ضعیف هست. استعدادها خوبه. ابو علی سینا که نابغه بود متوجه کتاب فارابی نمیشد تا یه راهنما تهیه کرد. منظور اینکه همین اندازه پول دادیم و آش متناسب می خوریم. آموزش ایران ضعیفه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . زرنگها نمی رن سراغ اموزش و پرورش . حقیقته. اینها همه تاثیر داره.
  • IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    2 0
    المپیادها دو خیانت بزرگ هستند. اول دستچین کردن مغزهای ایران و کشورهای جهان سوم برای امپریالیسم جهانی. دوم خود فریبی بزرگ و بالا دانستن هوش دانش آموزان ایران و سطح آموزش علوم و ریاضی در دبیرستانها. المپیاد همان میوه خوش ظاهر و سالمی است که باغبان روی صندوق می چیند تا انبوه میوه های گندیده و نرسیده زیر صندوق دیده نشود. ریاکاری محض.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس