کد خبر 1123532
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
هواشناسی ایران ۹۹/۵/۲۵|پیش بینی رگبار باران در برخی استان ها تا چهارشنبه/ کاهش محسوس دما در شمال

از بعد از ظهر امروز تا صبح چهارشنبه دمای هوا در بیشتر مناطق کشور کاهش می‌یابد و بیشترین مقدار کاهش دما بین ۶ تا ۱۰ درجه در سواحل دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز خواهد بود.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین پیش بینی‌های نقشه‌های همدیدی و آینده نگری، امروز در استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی، ارتفاعات استان و شرق تهران بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پایان روزهای گرم تهران

دوشنبه در گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، نیمه شمالی خراسان رضوی و برخی مناطق تهران به ویژه شرق استان رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید و در اردبیل و ارتفاعات کرمان رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه در دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های البرز، تهران و سمنان ارتفاع تا دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاع کرمان غرب و جنوب اصفهان، یزد شمال، جنوب فارس، شمال و غرب هرمزگان و خراسان جنوبی بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

هوا در برخی استان‌ها پاییزی می‌شود

چهارشنبه در ارتفاعات واقع در غرب و شمال غرب کشور بارش‌ها پراکنده خواهد بود و پنجشنبه جو پایداری در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد شد.

شایان ذکر است از بعد از ظهر امروز تا صبح چهارشنبه دمای هوا در بیشتر مناطق کشور کاهش می‌یابد و بیشترین مقدار کاهش دما بین ۶ تا ۱۰ درجه در سواحل دریای خزر، شمال شرق و شرق مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز خواهد بود.

همچنین امروز و فردا وزش باد در سواحل دریای خزر شدت یافته و دریای خزر مواج خواهد بود و از بعد از ظهر امروز صبح سه شنبه در مناطقی از سمنان و شمال شرق اصفهان نیز وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس