کد خبر 1123412
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
منیعی: عملکرد پاختاکور بهتر از استقلال بود

پیشکسوت استقلال گفت: پاختاکور در حفظ توپ و پریسینگ عملکرد بهتری نسبت به استقلال داشت و به خوبی تمامی زمین را پوشش می‌‎داد.

به گزارش مشرق، میثم منیعی‌ اظهار داشت: پاختاکور در حفظ توپ و پریسینگ عملکرد بهتری نسبت به استقلال داشت و به خوبی تمامی زمین را پوشش می‌‎داد.

وی افزود: استقلال در نقطه مرکزی زمین و خط دفاعی خود توپ‌های زیادی را لو داد و همین موضوع باعث شد تا پاختاکور موقعیت‌های خوبی را ایجاد کرده و حتی به گل هم برسد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد فرسایشی شدن لیگ برتر انرژی بازیکنان استقلال را تحلیل داده و فاصله کم زمانی این رقابت‌ها باعث شد تا آنها دچار خستگی شده و انرژی‌شان تحلیل رود.

منیعی‌ درباره دوران حضورش در گل‌ریحان اعلام کرد: زمانی هدایت گل‌ریحان را بر عهده گرفتم که این تیم به ۹۰ ارومیه باخته بود و به واسطه نتایج نه چندان خوبی که این تیم گرفته بود مدیران باشگاه تصمیم به برکناری سرمربی وقت گرفتند و با توجه به اینکه بازیکنان از نظر روحی روانی شرایط خوبی نداشتند کار سختی پیش روی من بود. ما مسابقات سختی را پیش روی خودمان داشتیم، مسابقاتی که در فاصله زمانی کوتاه برگزار و علاوه بر اینکه با تیم‌های مدعی بازی داشتیم باید به مصاف تیم‌هایی می‌رفتیم که برای فرار از سقوط می‌جنگیدند.

بیشتر بخوانید:

استقلال سلاح تقابل با فوتبال مهندسی پاختاکور را نداشت/ ازبک‌ها برخلاف عرب‌ها سبک دارند

سرمربی فصل گذشته گل ریحان البرز، تاکید کرد: متاسفانه در روز اولی که سرمربی گل‌ریحان شدم ۱۲ بازیکن به خاطر سرمربی قبلی از این تیم رفتند و اکثر آنها امروز به چوکای تلاش رفته‌اند و من مجبور شدم از نفراتی در ترکیب تیم خود استفاده کنم که جوان بوده و حتی در فهرست ۱۸ نفره قرار نداشتند. با تمام این تفاسیر فکر می‌کنم نتایج خیلی خوبی را گرفتم.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: یکی از ایرادات فوتبال ما این است که باب‌ شده مربیان با خود اسپانسر به تیم‌ها می‌برند و این بردن اسپانسر یکی از شروط آنها برای مربیگری است. ایراد بعدی آن است که بازیکنان به خاطر برخی مدیران غیرفوتبالی به درخواست سرمربی قرارداد یک ساله می‌بندند و پس از اینکه مربی کنار می‌رود بازیکنان نیز حاضر به بازی نیستند و پس از مدتی که مربی محبوبشان تیم گرفت دوباره با او به تیم دیگری ‌می‌روند.

وی در پایان گفت: مربی وقتی در تیمی حضر دارد باید ایرادات و اشکالات را بر زبان بیاورد نه اینکه از مجموعه‌ای جدا شد انتقاد کند. من اکنون در گل‌ریحان سمت ندارم اما در روزهایی که حضور داشتم کادر مدیریتی این تیم زحمت زیادی کشیدند. رضایی به عنوان مدیرعامل و دوست خوبم محمود عربی که زمینه حضورم را در گل‌ریحان فراهم کرد تا حد توان زحمت کشیدند و به طور با حضور این افراد فوتبالی هر مربی می‌تواند در این تیم بدون دغدغه به فکر موفقیت باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص مشخص نبودن سرمربی این تیم اظهار داشت: بهتر است هرچه سریعتر وضعیت سرمربی استقلال مشخص شود. این وضعیت در شان آبی پوشان نیست و هرکسی که می خواهد سرمربی استقلال شود باید هرچه سریعتر انتخاب شود.

وی تصریح کرد: نباید تعطیلات پیش از فصل را به راحتی از دست دهیم زیرا تمرینات پیش فصل عامل اصلی قهرمانی یک تیم به حساب می آید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس