النجباء | پامپئو در تماس با الکاظمی: به‌هیچ‌وجه عراق را تهدید نکردیم - کراپ‌شده

یک رسانه عراقی می‌گوید وزیر خارجه آمریکا در تماس تلفنی با نخست‌وزیر عراق، گفته که رئیس‌جمهور ایالات متحده هرگز بغداد را به اقدام نظامی تهدید نکرده است.

به گزارش مشرق، شبکه «النجباء» به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا در تماس با «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق، ارسال تهدید به طرف عراقی را تکذیب کرد.

کانال النجباء در این گزارش نوشت: «پامپئو در تماس با الکاظمی، انتقال تهدید "دونالد ترامپ" رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص اقدام‌ نظامی را مطلقا تکذیب کرد».

در ادامه این گزارش آمده است: «پامپئو تاکید کرده که در تماس با "برهم صالح" رییس جمهور عراق تنها این مساله را مطرح کرده که آمریکا در صورت ادامه حملات مجبور به تعطیلی سفارت می‌شود».

گفتنی است پیش از این گزارش‌هایی در مورد تهدید عراق از سوی ترامپ به اقدام نظامی در صورت ادامه حملات به اهداف آمریکایی در این کشور منتشر شده بود.

این ادعاها که جریان‌سازی برخی شخصیت‌های عراقی را به دنبال داشت با واکنش تند دبیرکل جنبش النجباء مواجه شد.

حجت الاسلام اکرم الکعبی در این باره تاکید کرد که مقاومت اهداف دیپلماتیک را هدف قرار نمی‌دهد اما سفارت آمریکا به پایگاهی نظامی برای اشغالگران تبدیل شده و هدفی مشروع است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • NZ ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    2 0
    مقاومت باید هر چه زودتر این حرامزاده ها را بیرون کند در غیر اینصورت خائنین همه چیز را دودستی تقدیم می کنند.
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    1 0
    عزیزم پمپ اب شما غلط نمودی در صورتی که غلطی نمیتوانی بکنی و بنمایی با بایدن احتمالا شیره ای معتاد به مواد مخدر صنعتی و سنتی......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس