کد خبر 1123133
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷
روزنامه کیهان

مدعیان اصلاحات و برخی جریانات همسو که طی ۷سال گذشته ده‌ها مشکل کمرشکن به ملت تحمیل کرده‌اند، برای فرار از پاسخگویی در مقابل فاجعه‌هایی که آفریده‌اند، به شانتاژ و دروغ‌پردازی علیه مجلس روی آورده‌اند!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: مدعیان اصلاحات و برخی جریانات همسو که طی ۷سال گذشته ده‌ها مشکل کمرشکن به ملت تحمیل کرده‌اند، برای فرار از پاسخگویی در مقابل فاجعه‌هایی که آفریده‌اند، به شانتاژ و دروغ‌پردازی علیه مجلس روی آورده‌اند!

گفتم: واکسن‌ها را که دولت به مجلس داده و مجلس نپذیرفته و پس فرستاده است. دناپلاس را هم که ۲۰۰ تن از نمایندگان از اول ثبت‌نام نکردند و تعدادی هم که ثبت‌نام کرده بودند، پس دادند.

گفت: ‌ای عوام! چشم دیدن مجلس انقلابی و مردمی را ندارند! خودشان برای ملت هیچ کاری نکرده‌اند و حالا با کمک رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب جنجال می‌کنند که کسی از بلاهایی که بر سر ملت آورده‌اند سؤال نکند.

گفتم: تعدادی راهزن به قلعه‌ای هجوم آورده بودند، یکی از مدافعان قلعه با سنگ وسط ملاج یکی از راهزنان زد و طرف در حالی که از درد ناله می‌کرد به مدافع قلعه گفت؛ سپر به این بزرگی را نمی‌بینی که سنگ را به ملاج من می‌زنی؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    0 0
    مجلس انقلابی برای پیروزی خود جشن نمیگیرد در شرایط کرونایی
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    0 0
    همان کاری را که صیونیست ها با رسانه های جهان کرده اند، افسادطلب ها با رسانه های ایران کرده اند. دروغ گویی، شایعه پراکنی،تهمت و ترور شخصیت، و در صورت شکست در اهداف مظلوم نمایی و ننه من یک اصلاح طلب غریبم، در آوردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس