کد خبر 1123125
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
حسین شریعتمداری نمایه

این سخن ترامپ و راهی که در پیش گرفته است دقیقاً همان مسیری است که رهبران و اصحاب فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ در پیش گرفته و دنبال کرده بودند.

به گزارش مشرق،  حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان« فتنه سبز به زادگاه خود باز می‌گردد!» نوشت:

۱- در این اظهارنظرها که اخیراً با نزدیک شدن زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سوی مقامات بلندپایه این کشور، مخصوصاً شخص ترامپ مطرح می‌شود دقت کنید؛

پنج‌شنبه هفته گذشته، دونالد ترامپ در جریان یک نشست خبری در کاخ سفید درباره تعهد خود به انتقال مسالمت‌آمیز قدرت در صورت شکست وی در انتخابات گفت: «‌انتقالی در کار نخواهد بود بلکه تداوم ریاست‌جمهوری من را خواهیم داشت»!

باز هم از دونالد ترامپ در یک نشست خبری است: «ما برنده می‌شویم. نمی‌بازیم مگر اینکه تقلب کنند. نگاه من این‌طور است. نمی‌توانیم اجازه بدهیم تقلب کنند. کشورمان در خطر است، چون این آدم‌ها کشورمان را نابود می‌کنند نمی‌توانیم اجازه بدهیم این کار را انجام بدهند»!

و این هم اظهار نظر دیگری از ترامپ: «در حالی که می‌دانیم در هزاران هزار رأیی که سرنوشت متفاوتی را رقم می‌زدند تقلب صورت گرفته احمق‌بازی در نمی‌آوریم که بگوییم، اوه، بیایید قدرت را انتقال دهیم»!.

«‌توماس فریدمن» تحلیلگر معروف آمریکایی با اشاره به اظهارات ترامپ که پی‌درپی و به هر بهانه‌ای مطرح می‌شود، ابراز نگرانی کرده و تاکید می‌کند که آمریکا در جریان انتخابات ریاست جمهوری پیش‌روی با یک جنگ داخلی تمام‌عیار روبه‌رو خواهد شد.

مقامات ارشد پنتاگون گفته‌اند نگرانند در صورت ایجاد ناآرامی‌های داخلی بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری، ترامپ ارتش را برای سرکوب وارد خیابان‌ها کند!

ژنرال «مارک الکساندر میلی» رئیس ‌ستاد مشترک ارتش آمریکا در واکنش به نگرانی شدید کنگره از تصمیم ترامپ و احتمال بروز جنگ داخلی، نامه‌ای به کنگره فرستاد و در آن تصریح کرد: «‌ارتش آمریکا مصمم است نقشی در حل و فصل اختلافات و مناقشات انتخاباتی نداشته باشد».

۲- سخن ترامپ که بارها بر آن تاکید ورزیده و همه روزه نیز آن را تکرار می‌کند، این است که اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری رای نیاورد و پیروز نشود، حتماً تقلب صورت گرفته است و او برای مقابله با آن -بخوانید مقابله با رأی مردم- ارتش را به میدان آورده و جنگ داخلی به راه می‌اندازد!.

این سخن ترامپ و راهی که در پیش گرفته است برای شما آشنا نیست؟! دقیقاً همان مسیری است که رهبران و اصحاب فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ در پیش گرفته و دنبال کرده بودند.

نامزد فتنه‌گران قبل از آنکه شمارش آراء آغاز شود اعلام کرد پیروز انتخابات است! و قبل از انتخابات هم از جانب همان طیف اعلام شده بود اگر موسوی رای نیاورد، مردم به خیابان‌ها بریزند! و... کیهان که فرمول دیکته‌شده به فتنه‌گران را دنبال می‌کرد و تمامی مراحل فتنه حتی انتخاب رنگ را پیش‌بینی کرده بود، روز ۲۰ خرداد ۸۸، یعنی ۲ روز قبل از انتخابات، تیتر یک صفحه اول خود را به این هشدار اختصاص داد «این هشدار را جدی بگیرید؛ آخرین پرده سناریوی افراطیون، آشوب پس از شکست». چه شباهتی؟! گفتنی است فتنه‌گران ۸۸ در اجرای دستورالعملی که به آنها دیکته شده بود کوتاهی نکردند ولی اسلام و ایران و مردم را نشناخته بودند و...

۳- این روزها، آمریکا و متحدانش در لبه همان چاهی قرار گرفته‌اند که سال ۸۸ برای ایران اسلامی حفر کرده بودند و همه توان خود را به میدان آورده بودند تا اسلام و جمهوریت نظام را در آن ‌انداخته و از میان بردارند. حالا فتنه سبز به زادگاه خود بازگشته و می‌رود تا آتش فتنه‌ای را که برای ایران اسلامی تدارک دیده و ناکام مانده بود، به جان طراحان اصلی آن بیندازد... و چه حکیمانه و امیدآفرین است کلام خداوند تبارک و تعالی «وَمَکَروا وَمَکَرَ اللهُ وَاللهُ خَیرُ الماکِرینَ».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    37 12
    اتفاقا امروز صبح داشتم به همین فکر می کردم. چه دردی متحمل بشن پیاده نظام اسراییل. در عزای کدخدا چه رنگ ها که عوض بشه.
  • حسن IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    34 9
    چه تیتر،زیبایی و درستی... واقعا همینطوره
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    34 10
    سلام خدا بر اقای حسین شریعتمداری سردار قلم......
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    21 2
    یادش بخیر اصغر آقا، نمازگزار مسجد امام موسی بن جعفر علیه السلام واقع در خیابان شهید سعیدی را، سالهای جنگی 60 و 61 بین دو نماز خیلی عامیانه و از ته دل چند دعا می کرد که یکی از آنها این بود: خدایا...... تیر و توپ دشمنان را به خودشان برگردان! شاید با توجه به شرایط دوران جنگ در آن ایام، این دعا برای امثال اینجانب اندکی قابل درک نبود، گذر ایام طی سالهای بعد صدق سخن و دعای دلنشین اصغر آقا را نمایان ساخت، آنجا که صدام و ارباب او سر شاخ شدند، چه بسا کسی این سرنوشت را برای بعثی ها تصور نمی کرد، اکنون به یادداشت برادر بزرگوار، سردار قلم حاج حسین شریعتمداری که می نگرم، یاد همان دعای اصغر آقا می افتم، و دعا می کنم که تیر و توپ دشمنان کینه توز و جنایتکار به خودشان برگردد، بعون الله
  • دیده بان IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    33 10
    احسنت.
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    28 11
    تحیات از جانب ما به یکی از هنرمندترین سرداران قلم حاج حسین شریعتمداری عزیز.....
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    27 12
    سلام ما به موسسه کیهان و مشرق عزیز و امثالهم........
  • IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    23 6
    مثلی است که می گویند:چاه نکن بهرکس /اول خودت دوم کسی/ادمی که برای دیگرون نقشه شوم طراحی می کند..خدا همین مکروحیله را هم به خودش برمیگردونه..ترامپ باید به دست خود مردم امریکا کشته بشه ادم کثیف خطرناکی که قدرت طلبی چشاش کورکرده وممکن دست به هرکاری بزند..چه به قدرت برسد چه دوباره نرسد..
  • CA ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    17 2
    علت این حرفهای ترامپ بخاطر تغییر برنامه در پشت صحنه هست. قرار بود برنامه صهیونیسم در مورد بدبخت کردن مردم آمریکا تا قبل از انتخابات تمام شود ولی یکدفعه گفتند نه چنین نیست و علت عصبانیت ترامپ هم در این هست که یکدفعه برنامه عوض کردند و از قرار معلوم تا نه ماه ادامه خواهد داشت.‌البته طبق قانون اساسی آمریکا ترامپ متداول ژانویه بایستی قدرت را تحویل دهد پای بخاطر شرایط موجود خیلی اتفاق ها ممکن است رخ دهد.
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    23 6
    ان شاء الله که همین اتفاق بیفته و یک جنگ داخلی فابریک اونجا راه بیفته حال کنیم!! البته نباید طرفداری از گروه‌های استقلال طلب با حداکثر قدرت فراموش بشه!!
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    0 0
    کم فتنه کن موج سبز مرد تو فتنه گر میخوای زندشون کنی! اباطیلتو بباف و بس
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    1 0
    وَمَکَروا وَمَکَرَ اللهُ وَاللهُ خَیرُ الماکِرینَ
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    5 0
    فتنه سبز به زادگاه خود باز می‌گردد جالب بود
  • DE ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    8 5
    ۳- این روزها، آمریکا و متحدانش در لبه همان چاهی قرار گرفته‌اند که سال ۸۸ برای ایران اسلامی حفر کرده بودند و همه توان خود را به میدان آورده بودند تا اسلام و جمهوریت نظام را در آن ‌انداخته و از میان بردارند. حالا فتنه سبز به زادگاه خود بازگشته و می‌رود تا آتش فتنه‌ای را که برای ایران اسلامی تدارک دیده و ناکام مانده بود، به جان طراحان اصلی آن بیندازد... و چه حکیمانه و امیدآفرین است کلام خداوند تبارک و تعالی «وَمَکَروا وَمَکَرَ اللهُ وَاللهُ خَیرُ الماکِرینَ».
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    16 30
    یه عفت مرعشی کم داره آمریکا
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    0 0
    شریعت نداری
  • محمدایوب IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    1 0
    حاج حسین در پناه خدا وامام زمان باشید ودشمنانت به درک واصل شوند عزیز لطفا به نمایندگان عزیز که انقلابی هستند ومردم به انان امید بسته اند طرح سئوال از کاندیدای اجاره ای فتنه سبز را اعلام وصول کند. وبه مجلس بیاورد تا حداقل. ژست طلبکار به خود نگیرد وهرروز با مزخرفات که میگوید دل مردم را خون نکند. شمابهتر میدانید این گرانی ها کار خود دولت که ملعبه دست فتنه گران است میباشد برای به جان رساندن مردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس