کد خبر 1122988
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
مهدی فضائلی نمایه

اگر دست دشمن برای تحریف دفاع مقدس ما که قله و «مادر دفاع های مقدس» است باز گذاشته شود او همه مقاومت را تحریف خواهد کرد!

به گزارش مشرق، وقتی خداوند به عنوان نور زمین و آسمان، بالاترین حقیقت و حقیقت مطلق از تلاش برای تحریف مصون نبوده است یعنی هر حقیقت دیگری نیز می تواند در معرض این خطر قرار گیرد و هیچ حقیقتی از خطر تحریف مصون نیست!

حقیقت انقلاب اسلامی و حقایق متعلق به انقلاب اسلامی نیز همواره هدف تحریف جریان باطل بوده و خواهد بود.

جریان باطل به خوبی می داند اگر حقیقت را تحریف نکند،کشش و جذبه آن موجب گسترش دامنه حقیقت و تنگ شدن فضا برای جریان باطل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

جلوگیری از تحریف جنگ با واکاوی عملیات‌های دفاع مقدس

دفاع مقدس هشت ساله ملت بزرگ ایران نیز از جمله حقایقی است که دشمن برای تحریف آن برنامه ریزی جدی کرده است.

دشمن به درستی دریافته که دفاع مقدس بخش مهمی از هویت ملی ما شده است؛ هویتی که امنیت، مقاومت،اعتماد به نفس ملی،نوآوری ها و پیشرفت های علمی، امید، دشمن شناسی و نترسیدن از دشمن،توکل به خدا،معنویت،مدیریت جهادی و انقلابی از جمله ثمرات آن است.

دفاع مقدس برهه ای است که اگر درست صیانت شود نسل های آینده را نیز تغذیه خواهد کرد و ثمرات برشمرده فوق را برای آنها نیز دربر خواهد داشت.

دفاع مقدس بمثابه گنجی است بی پایان که هنوز بخش اعظم آن کشف نشده است و بخش مکشوف آن نیز آنگونه که شایسته بوده به بهره‌برداری نرسیده است.

نحوه شروع جنگ،تقلیل دفاع مقدس از نبرد همه اسلام با تمام کفر به جنگ ایران و عراق ،چرایی ادامه دفاع مقدس پس از فتح خرمشهر،توان فرماندهان نظامی ایران در طراحی و هدایت عملیات ها،پذیرش قطعنامه و نتیجه دفاع مقدس از جمله سرفصل هایی است که دست جریان تحریف درباره آنها فعال است.

راهکار مقابله با جریان تحریف سرمایه گذاری بیشتر در ادبیات دفاع مقدس،تبدیل متون دفاع مقدس به دیگر محصولات هنری از قبیل تئاتر و سینما بخصوص با نگاه بین المللی و تکرار هزارباره حقایق جنگ در هر فرصتی از جمله یادواره شهداست.

تولید محصولات فرهنگی ناب با نگاه بین المللی نه تنها ارزش های انقلاب را در سطح جهان مطرح و امکان نفوذش را فراهم می کند،تاثیرگذاری آنها در داخل را نیز افزایش می دهد.

البته دست یافتن به چنین تولیداتی نیازمند طی مقدماتی از جمله آموزش و تمرین برای پیدا کذدن نگاه بین المللی است.

یادمان باشد آنچه که در سراسر جبهه مقاومت گذشته یا در جریان است، دامنه افتخاراتی است که قله آن دفاع مقدس هشت ساله ایران عزیز است و شخصیتی چون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انتقال دهنده آن ارزش ها به جبهه مقاومت بوده است.

شهید حاج قاسم سلیمانی سال گذشته در تنها مصاحبه مطبوعاتی خود با نشریه "مسیر" وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای در خصوص دفاع مقدس و نسبتش با جبهه مقاومت چنین گفت‌:

«دفاع مقدس ما نسبت به همه ی دفاع های مقدس دیگری که وجود دارد، یک حالت مادر دارد، محوریت و قدسیت دارد، یعنی این نوع دفاعی که در دفاع ما اتفاق افتاد که موضوعات معنوی در اعلی ترین شکلش بروز داده شد، تبلیغات دینی در اعلی ترین شکلش بروز داده شد,موضوعات اعتقادی، عبادی در اعلی ترین شکلش بدون ذره ای انحراف نمایش داده شد، ایثار، جهاد، شهادت در اعلی ترین شکلش نشان داده شد، مدیریت و در رابطه ی مدیر و زیر مجموعه، دقیقا اگر بخواهیم تطبیق بدهیم با نادرترین صحنه های صدر اسلام قابل تطبیق است.بنابراین دفاع مقدس در همه موضوعات یک قله ای بود اینها سلسله جبل این قله اند. شما این جبل البرز طولش بیش از هزار کیلومتر است اما معرفش قله دماوند است قله دماوند آن نقطه‌ی مرتفع اساسی است. دفاع مقدس به نسبت همه این دفاع ها نسبت این قله دماوند را به یک سلسله جبل طولانی البرز دارد یک ارتفاعی دارد مرتفع تر از همه ی اینها است، این ها دامنه های او هستند سلسله قلل آن هستند. بخواهیم واقعاً تشبیه بکنیم این را باید بگوییم.»

بنابراین اگر دست دشمن برای تحریف دفاع مقدس ما که قله و «مادر دفاع های مقدس» است باز گذاشته شود او همه مقاومت را تحریف خواهد کرد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    0 0
    غده های سرطانی حزب ایرانی اصلاحات امریکایی صهیونیستی ای عزیزان..............
  • محمد IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    1 0
    ما درتاریخ خود روزهایی داریم که دران احساس سربلندی وافتخارداریم هرچند غمبارباشد مثل دفاع مقدس وروزهایی داریم که دوست نداریم روی ان تمرکزکنیم واحساس بدی نسبت به ان داریم چون برجام چون اختلاس هاودزدیهای برخی که باید امین ماباشند اما دشمن سعی دارداین افنخارات را کهباعث انسجام تقویت روحیه ملی میشود برجامیزه کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس