وزیر دفاع هند با امیر حاتمی دیدار کرد

وزیر دفاع گفت: ارتش و سپاه در کنار هم به‌عنوان یک بازوی توانمند و شمشیر ذوالفقار و دست امنیت‌ساز برای کشورمان، دستاوردهای ارزشمند و افتخارات عظیمی را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

به گزارش مشرق، امیر حاتمی وزیر دفاع به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در یادداشتی، تاکید کرد: این دو سازمان مقتدر و پرصلابت نیروهای مسلح (ارتش و سپاه)، در کنار هم به‌عنوان یک بازوی توانمند و شمشیر ذوالفقار و دست امنیت‌ساز برای کشورمان، دستاوردهای ارزشمند و افتخارات عظیمی را برای  جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

 
متن یادداشت امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

روزی که صدام جنایتکار و متجاوز به ایران اسلامی‌مان حمله کرد،  تصور نمی‌کرد ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران در کنار نیروهای مردمی و سپاه پاسداران قدرتمند در وحدتی مثال زدنی و بی‌مانند، ماشین جنگی متجاوزان ددمنش را پشت دروازه‌های شهر نگه دارند.

شاید برای تاریخ‌پژوهان سند همکاری ارتش و سپاه با تدبیر بلند امام راحل)ره) در قرارگاه‌های مشترک و توسط فرماندهان عالی ارتش و سپاه شکل گرفته باشد، اما جای‌جای خاک مقدس ایران اسلامی در جنوب و غرب کشورمان شاهد است  خون پاک و مطهر برادران ارتشی و سپاهی در کنار هم برای پاسداری از انقلاب اسلامی و ملت عزیزمان در عین مظلومیت بر زمین ریخت و ایستادگی،جانفشانی و مجاهدت‌های مخلصانه و عاشقانه آن روزگاران،  سرآغاز مسیر نورانی شد که امروز  نظام مقدس جمهوری اسلامی از نهالی نوپا به درختی تنومند  و پرثمر تبدیل شده و دست پرتوان و نفوذ معنوی نظام مقدس اسلامی در فرای مرزها ، امید همه آزادیخواهان جهان شده است.

آنچه امروز وحدت سپاه و ارتش را نهادینه و با ثبات کرده‌است،ریشه در دوران دفاع مقدس ملت بزرگ داردکه همواره با  تعهد، عقلانیت، درایت ،ایمان و برادری  همراه بوده است؛ عقلانیتی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)  سرآغاز پیروزی‌های بعدی ایران اسلامی در تمامی عرصه‌های مقابله با استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا و رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی شد و این دو سازمان مقتدر و پرصلابت نیروهای مسلح (ارتش و سپاه)،  در کنار هم به‌عنوان یک بازوی توانمند و شمشیر ذوالفقار و دست امنیت‌ساز برای کشورمان، دستاوردهای ارزشمند و افتخارات عظیمی را برای  جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

اخلاص و مجاهدت فرماندهان و رزمندگان عزیز به‌ویژه شهدای عظیم الشان دفاع مقدس  در حفظ و حراست از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در دوران سراسر حماسه دفاع‌مقدس خود نمایی کرد، به‌طوری که در غرب شهیدان صیادشیرازی، بروجردی، پیچک،کشوری و لشکری، در جنوب شهیدان نامجو و فکوری و کلاهدوز، همت و باکری و آبشناسان، اقارب‌پرست و بابایی همه کنار هم در برابر متجاوز ایستادند و امروز امنیتی را برای ما به یادگار گذاشتند که می‌توان از آن با افتخار یاد کرد. همان‌طور که روزگاری در صف مبارزه با صدام، «برادر» کلمه  پرتکرار فرماندهان و رزمندگان ارتش و سپاه در جبهه‌های جنگ تحمیلی بود امروز نیز این واژه ،رمز پیروزی و استحکام قدرت درونی  ملت بزرگ ایران اسلامی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سرباز IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    3 0
    اقا این شاهد 149چی شد؟
  • علی خدایی IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    0 0
    ارتش و سپاه باید بیشتر از اینها را انجام بدهد در ساخت و تولید تجهیزات و تسلیحات راضی هستیم ولی قانع نیستیم ارتش قهرمان سپاه قهرمان بیشتر از اینها را کنند همیشه به فناوری های خیلی بزرگی بسازنند
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    0 0
    سلام بر نیروهای مسلح عزیز.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس