سرلشکر رشید

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) گفت: مولفه‌های قدرت و روش استفاده از آن را آموخته ایم و امیدواریم که دشمنان از آزمودن اراده و قدرت ارتش و سپاه ما پرهیز کنند.

به گزارش مشرق، سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) در جمع فرماندهان ارتش در منطقه رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹ که از روز آینده در سواحل مکران برگزار خواهد شد با بیان اینکه مشاهده توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران موجب مباهات است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از چهاردهه و مواجهه با بحران‌های امنیتی اوایل انقلاب و بعد هم هشت سال دفاع مقدس از قدرت و توان آمادگی رزمی بسیار مناسب برای پاسخ به تهدیدات برخوردار شده است.

بیشتر بخوانید:

وی اظهار داشت: بزرگترین دستاورد تجربه جنگ و دفاع مقدس ملت شریف ایران و نیروهای مسلح به مدت ۸ سال، ضرورت برخورداری از آمادگی دفاعی و استفاده از قدرت نظامی برای پاسخ قدرتمندانه به تهدیدات است.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) افزود: فرزندان رشید ایران عزیز شاکله قدرت دفاعی کشور را برپایه فرهنگ عاشورایی، میراث ملی- تاریخی و راهبردی دوران دفاع مقدس بنا کرده‌اند تا مانع از اشتباه محاسباتی متجاوزان به این سرزمین شوند.

سرلشکر رشید تصریح کرد: برای ما ارتشی‌ها و سپاهی‌ها، موجب افتخار است که دشمنان به جای خرسندی و فرصت طلبی در استفاده از ضعف‌ها و آسیب پذیری‌های دفاعی ما پس از پیروزی انقلاب، امروز از قدرت فرزندان نسل انقلاب و جنگ در هراس به سر می‌برند.

وی در پایان تصریح کرد: مؤلفه‌های قدرت و روش استفاده از آن را در درون تجربه‌های بحران جنگ آموخته ایم و امیدواریم که دشمنان از آزمودن اراده و قدرت ارتش و سپاه ما پرهیز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    23 23
    عامو کمتر بلف بزن ، اگ سواد نظانی میداشتی میفهمیدی ک ترور شخص اول نظامی سیاست خارجی کشورمون و پذیرفتن اون ب صورت رسمی چه معنی میده . مردم ک از پشت کوه نیومدن . اقا انچنان سیلی بهمون زدن ک دسشتشون تا ارنج رفت توی حلقمون اون وقت شما حتی عرضه نداشتید ۱۰۰موشک بزنید ب یک پایگاه خالی. برید وزیر دفاعشون یا ریس جمهورشون رو ترور کنید بعد بیاید بلف بزنید. عمو جون ک نون مشرق رو میخوری اگ تایید نکنی ظلم در حق شهید حاج قاسم کردی .
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      9 13
      تقصیر اونهایی بود که سانتریفیوژها را اوراق و راکتور ها را بتن ریختند و همزمان زندگی مردم را نیز گِل گرفتند که اگر سانتریفیوژها در حال چرخش بود غلط میکردند نزدیک شوند اما همانها الان در پی نابودی موشکها هستند تا با گرا به اربابشون بزرگتر از حاج قاسم را هم بزنند
    • حسین IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      7 4
      شما آقای مسلط به امور نظامی! به سرلشکر رشید می گویید .... یا ناآگاهید که خب بروید تحقیق کنید یا ....
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      3 4
      خودت بلوف میزنی...! سلام خدا بر سپاه پاسداران. خداقوت. خسته نباشید.
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      6 3
      وقتی سواد نداری حرف نزن.!!!
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      3 4
      مشرق جان توهین این منافق را به سردار رشید حذف بفرما ممنون.
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      5 4
      سپاه حساب کتاب داره مثل توکه نفهم نیستند هرچی دلت خواستی گفتی.!
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      2 3
      درود خدا بر سرداران سرافراز سپاه و سردار رشید.
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      2 2
      توبا این حرف زدنت بیخود از شهید حاج قاسم مایه نذار.!
    • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      4 8
      موضوع رو عوضی فهمیدی ما به اونها سیلی زدیم نه اونها سیلی زده باشند انگار واقعا از پشت کوه اومدی وهیچی نمی فهمی.!
  • مطیع IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    5 3
    پس آن گلو بال که زدن انداختن چی..آن یکی که از هوا آوردن پایین چی.باز هم بم ....عینالعسد..؟اربیل چی.اینها ناوهاشون. تو خورهآ. قایم.شدن.چی.....
  • علی خدایی IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    6 9
    خدا قوت همیشه و سلامت و موفق باشید ان شالله از دستاورد های جدید تر هم رونمایی عملیاتی کنید
  • سید IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    7 5
    سلام حاج قاسم آرزوی شهادت داشت و به آرزوش رسید - مبارکش باشه اما ما که هستیم - بدا به حال ما که هیچ فهمی از موضوعات نداریم بخش فرماندهی و پهبادی عین الاسد با خاک یکسان شد رسانه های آمریکا توی ساعات اولیه تا 80 نفر را شمردن و فرمانده پایگاه عین الاسد هم جزء همینها بود که عمودی آمدند و افقی برگشتند- مرکز فرماندهی جایی را زدن یعنی حمله به جمع نخبگانی نظامی آنها- نیروی عملیاتی تحصیلکرده و نخبه که صد البته از طبقه بالای جامعه مثل پسران سناتورها و مشاوران و ارشد و ... بودند که همانها تراپ احمق را از تکرار اشتباه و جواب به ایران منصرف کردن چون می دانستند در پاسخ دوم 1400 موشک نصیب پایگاههای تروریستهای آمریکایی خواهد شد. بلافاصله بعد از 6-7 ساعت تمام خبرها در مورد کشته ها برداشته شد و همه چیز گل وبلبل شد برای آنها- و بعد هم قیافه ماتم زده و مبهوت همه آنهایی که برای کنفرانس خبری آمدند را با آن سخنان بریده و نفس نفس زدنهای تراپ را دیدیم - و این شد که برای اولین باریک کشور بعد از70 سال آمریکا را مورد حمله مستقیم قرارداد- و بعد از 90 سال یانکیها را در حیات خلوتشان با نفتکشهای با پرچم ایران به چالش کشید - و آنها جرات نکردند کنار نفتکش با پرچم ایران سر بلند حتی بوق بزنند- من به ایرانم و به سپاه و ارتش افتخار میکنم - و لبریز از غرورم به خاطر این عزت و اقتدار. هر کس خود کم پندار و از درون شکسته و خود تحقرگر هست باشد. و با حقارت درونش تا ابد بسوزد.
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      6 8
      احسنت به دفاع خوب شما
  • سیاوش تاجیک CA ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    3 13
    باسلام . دشمنان این دیار، دشمنان دین الهی، ابرقدرتهای جهانی ،چه بخواهندوچه نخواهد بداند،جمهوری اساامی بعنوان یک ابرقدرت اسلامی ظهوروبروزنموده ازاین رو دشمنان رامنگ،واستکبار درمانده هرچندگاه باسخنان جنون امیزخود توهم میزند
    • IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      2 4
      پاینده باد جمهوری اسلامی.
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    3 3
    تقدیر و تشکر از صحبت های همه ی دوستان ولی فقط همه دستاوردهارو مطعلق به سپاه ندونیم ارتش هم کم زحمت نکشیده برا این مملکت
    • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      1 6
      الان یک سردار صحبت فرمودند که تقدیر ازسپاه شده والا درود و سلام خدا بر سپاه و ارتش وتمام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران.!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس