به گزارش مشرق، وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه)در روز جهانی نابودی تسلیحات هسته‌ای در یک رشته توئیت رژیم صهیونیستی را با ده‌ها کلاهک اتمی همچنان بزرگ‌ترین تهدید برای صلح و امنیت خواند و نوشت: روز جهانی برچیدن تسلیحات اتمی فرصتی برای جامعه بین‌المللی است تا بار دیگر بر تعهد خود به خلع سلاح اتمی به عنوان یک اولویت تأکید کند. ما به یک جهان صلح‌آمیز و امن که در آن هیچ کشوری تسلیحات کشتار جمعی نداشته باشد، معتقدیم.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین اعلام کرد: روز جهانی نابودی کامل تسلیحات اتمی فرصتی است تا بار دیگر مخالفت کامل خود با تمام انواع تسلیحات کشتار جمعی را ابراز کنیم. متأسفانه، بی‌اعتنایی رژیم ایالات متحده به معاهدات بین‌المللی و برنامه‌های این کشور برای تولید تسلیحات اتمی جدید، جهان را به رقابت تسلیحاتی تازه‌ای نزدیک کرده است.

این وزارتخانه افزود: در منطقه ما هم، رژیم اسرائیل با ده‌ها کلاهک اتمی‌اش همچنان بزرگ‌ترین تهدید برای صلح و امنیت است و – با پشتیبانی ایالات متحده – از تبدیل خاورمیانه به یک منطقه عاری از تسلیحات اتمی جلوگیری می‌کند. ملت‌های مسئول باید از یک جهان عاری از تسلیحات اتمی حمایت کنند.

پ.ن: ۲۶ سپتامبر را به عنوان روز جهانی نابودی تسلیحات هسته‌ای نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    0 0
    و و ی ی و و وااااای ی ی لرزیدیم از این پیامک اصلا کرات اسمان بین پنجم و چهارم به لرزه در امدند خخخخخخخخ گلابیهای خراب برجام متعفن اصلاحاتی مرگ بر امریکا و اذنابش در داخل و خارج
  • CA ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    0 0
    لیبرالیسم جنایتکار تروریست فاشیست ضد بشری فمینیست برده داری نفرت پراکنی و دزد فقط یکی از سلاحهای اتمی هست و به کشورهای دیگه میگه شما نداشته باشید که ما شما را نابود کنیم! ما منابع شما رو به یغما ببریم مردمان شما رو بکشیم و باورمندی شما را به بیراهه ببریم تا معیار حقوقی تان را از بین ببریم و بجای آن معیار برده داری دوقطبی ساز را غالب کنیم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس