کد خبر 1122941
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۴
«رؤیای نیمه‌ شب» برای نودمین‌بار منتشر شد

«رؤیای نیمه شب» برای نودمین‌بار توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شد. این اثر به قلم مظفر سالاری با مضمون دینی نوشته شده است.

به گزارش مشرق، محمد حقی، مدیر انتشارات کتابستان معرفت، از انتشار چاپ نودم کتاب «رؤیای نیمه شب»، نوشته مظفر سالاری خبر داد و گفت:‌ این رمان که اثری با مضمون دینی است، راوی دلدادگی دختری شیعه به پسری سنی‌مذهب است که در حاشیه ماجرای یک تشرف روایت شده است.

وی ادامه داد: تشرف به محضر امام عصر(عج) موضوعی است که این رمان را از دیگر عاشقانه‌های موجود متمایز کرده و خواننده را در موقعیتی متفاوت از رمان‌های عاشقانه قرار داده است.

حقی اضافه کرد: این رمان که مظفر سالاری آن را نوشته از دل روایت یک تشرف یک خطی خلق شده است. «رؤیای نیمه شب» راوی تشرف ابوراجح حمامی است که نویسنده تلاش کرده با دراماتیزه کردن این روایت آن را در دسترس عموم قرار دهد.

وی گفت:‌ شخصیت‌محوری داستان پسری به نام هاشم است که پدر بزرگ او کفالت وی را برعهده دارد. ابونعیم زرگر، تاجر بزرگ جواهرات در حله و سنی‌مذهب است. ابوراجح حمامی دوست پدربزرگ هاشم است که دختری به نام ریحانه دارد که از شیعیان مخلص و دانای اهل‌بیت(ع) است. در این رمان شاهدیم که در هاشم علاقه‌ای به ریحانه ایجاد می‌شود و این موضوع پیش برنده داستان است. او می‌داند به خاطر شکافی که مذهب بین او و معشوقه‌اش به وجود آورده است، هرگز امکان رسیدن به ریحانه برایش وجود ندارد و از دو طرف با مخالفت مواجه خواهد شد، به همین خاطر جرأت ابراز عشق خود را ندارد. ماجراهای عاشقانه میان دو جوان که به تحول زندگی هاشم منجر می‌شود، بستر اصلی داستان را تشکیل می‌دهد.

انتشارات کتابستان چاپ نودم این کتاب را با شمارگانهزار نسخه و قیمت ۴۵ هزار تومان منتشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس