کد خبر 1122932
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
تخم‌مرغ در مسیر تبدیل به کالای لوکس!/ دولت وعده تامین نهاده داد

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: دفاتر شرکت‌های پشتیبانی امور دام در کل کشور موظف شده اند نسبت به هماهنگی برای خرید تخم مرغ از مرغداران با قیمت مصوب درب مرغداری و توزیع آن اقدام کنند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمدرضا طلایی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با اشاره به آغاز توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب در کشور اظهار کرد: مقرر شد شرکت پشتیبانی امور دام و اتحادیه مرغ تخم گذار نسبت به توزیع گسترده تخم مرغ با قیمت مصوب در سازمان‌های میادین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کارخانجات و مصارف عمده تخم مرغ اقدام کنند.

وی افزود: دفاتر شرکت‌های پشتیبانی امور دام در کل کشور موظف شده اند، نسبت به هماهنگی جهت خرید تخم مرغ از مرغداران با قیمت مصوب درب مرغداری و توزیع آن اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور تاکید کرد: محدودیتی در خرید و توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    0 0
    برو بابا دلتون خوشه. من که خودم خدا را شکر حقوقم و کارم خوبه ولی آدم وضعیت مردم و جامعه را که میبینه نمیتونه بی تفاوت باشه. سعی میکنم در حد توانم به اطرافیان کمک کنم ولی....... ولی اوضاع اینقدر داغون شده که داریم برا پایین آوردن قیمت تخم مرغ خبر میزارید. چند وقت دیگه لابد آدامس به قیمت موصب توزیع میشه. اینقدر مشکلات زیاده که اصلا بی کاری و رکود و گرونی خانه و‌ماشین و ..... دیگه چی گرون نیست. مردم از چی ناله کنند؟ چی را تونستید کنترل کنید آخه؟ از اوضاع فرهنگی بنالیم؟ از دزدی ها و اختلاس ها؟ از بی مدیریتی ها؟ دیگه کی میتونه برنامه بریزه برای زندگیش. اخیرا رفتید دندانپزشکی ببینید برای یه روکش کردن، یه عصب کشی چه قدر باید پول داد، خدا نکنه کسی مریض بشه، وسط هزاران مشکل و‌گرونی اومدید خبر عرضه تخم مرغ به نرخ دولتی گذاشتید؟ یکی از هزاران قلم جنس گران چی را درمان میکند؟ تازه کی تونستید قیمت چیزی را کنترل کنید به این شبوه ها که این سری مردم امید داشته باشند. خدا خودش به این مردم رحم کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس