ژاوی: پرشورترین بازی‌های زندگی‌ام مقابل تیم‌های ایرانی بوده است

سرمربی تیم فوتبال السد قطر با بیان اینکه پرشورترین بازی‌های عمرش را در دیدار با تیم‌های ایرانی انجام داده است، گفت: پرسپولیس بهترین تیم ایران است و دیدار با این تیم برای ما فینال است.

به گزارش مشرق، تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر فردا یکشنبه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دیداری حساس در قطر به مصاف هم خواهند رفت.

ژاوی هرناندز سرمربی السد در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت: السد برای دیدار با پرسپولیس در آمادگی کامل است. ما برای کسب پیروزی و رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی هیجان زده هستیم.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس فقط یک «ستاره» دارد/ بازیکنان السد خطرساز هستند

وی ادامه داد: پرسپولیس بهترین تیم ایران است و دیدار سختی خواهیم داشت. این مسابقه برای ما فینال است.

سرمربی تیم السد تاکید کرد: در صحبت با بازیکنانم گفته ام که حماسی ترین و پرشورترین مسابقاتی که در دوران فوتبالم انجام داده ام، مقابل تیم های ایرانی از جمله پرسپولیس بوده است که که با شور بسیار زیاد بازی می کند. برای همین لازم است که ما هم پرشور باشیم و بازی کنیم. 

ژاوی گفت: برای پیروزی باید کنترل شده و با اشتیاق زیاد بازی کنیم و امیدوارم که با ارائه بهترین بازی خود در زمین به آن برسیم. در بازی قبلی مقابل سپاهان اولویت ما استراحت به برخی از بازیکنان بود تا آنها را با اطمینان برای این بازی در اختیار داشته باشیم.

 سرمربی السد اظهار کرد: پرسپولیس برای ما حریفی قدرتمند و دشوار خواهد بود و در این بازی باید سعی کنیم، مالکیت توپ و کنترل بازی را در دست داشته باشیم. باید در اوج آمادگی خود قرار حضور داشته باشیم و این مهم‌ترین نکته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رشید IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    1 2
    به نظرم حرف مسخره ای زده ژاوی عزیز ال کلاسیکو بازی های اروپایی علی الخصوص فینال ها جام ملت ها و فینال جام جهانی با اون همه شور و شوق طرفداران بازی برگشت میلان زمانی که بارسلون 2 هیچ بازی رفت رو باخته بود و در جهنم بارسلون 4 هیچ برد پرشور نبود تیم های ایرانی پرشوراند
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    8 1
    خدا رو شکر کن پرسپولیس نمیزاره به استقلال برسی.وگر نه از شدت شور و هیجان فاتحه مع الصلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس