کد خبر 1122807
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
دیاباته: تا جایی که ممکن است در لیگ قهرمانان پیش می رویم

مهاجم گلزن استقلال عنوان کرد این تیم تا جایی که ممکن است در لیگ قهرمانان پیش خواهد رفت و او به وضعیت تیمش خوشبین است.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت bamada، شیخ دیاباته مهاجم استقلال بعد از آقای گلی در لیگ برتر همراه استقلال در لیگ قهرمانان حضور دارد و اکنون به دیدار حساس برابر پاختاکور ازبکستان فکر می کند. 

دیاباته در بازی قبل برابر الاهلی عربستان توانسته است گلزنی کند و تاثیر خودش را نشان دهد. دیاباته گفت:‌ برای من افتخار است که تیمم را در مرحله یک شانزدهم نهایی ببینم. خوشحالم که  دوباره گل زدم. من صمیمانه از هم تیمی هایم تشکر می کنم ، این به لطف آنها است که در بازی برابر الاهلی هم توانستم گلزنی کنم. هدف ما این است که تا آنجا که ممکن است در مسابقات پیش برویم ، من نسبت به بقیه وقایع خوشبین هستم. باید به یاد داشته باشید لیگ قهرمانان مصاف بهترین تیم های قاره است.

بیشتر بخوانید:

«قایدی» نقش کلیدی خواهد داشت

اولین دوره این مسابقات در سال ۱۹۶۷ با نام جام باشگاه های آسیا برگزار شد و بین شش باشگاه در بانکوک (تایلند) سرنوشت قهرمانی مشخص شد. به دلیل وسعت قاره ، سازماندهی یک مسابقه واقعی که فقط ۱۰ تیم در سال ۱۹۶۹ به مصاف هم رفتند  دشوار بود.

این مسابقات سپس در سال ۲۰۰۳ به لیگ قهرمانان تغییر نام داد. موفق ترین باشگاه ها باشگاه کره ای پوهانگ استیلرز و باشگاه الهلال عربستان هستند که هر کدام سه بار در این رقابت ها پیروز شده اند.

استقلال امروز شنبه باید در اولین دیدار مرحله حذفی به دیدار پاختاکور ازبکستان برود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید علی رضا IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    0 4
    انشاءالله در استقلال موفق باشی و بتوانی با گل های خود در آسیا هواداران را خوشحال کنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس