کد خبر 1122536
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
مربی پاختاکور: استقلال را به زحمت می‌اندازیم/ می‌خواهیم به مرحله بعدی صعود کنیم

سرمربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان گفت: ما تیمی فیزیکی داریم و می‌توانیم مقابل استقلال مقاومت کنیم و این تیم را به زحمت بیندازیم.

به گزارش مشرق، پیتر هویسترا، کمک مربی هلندی تیم فوتبال پاختاکور در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: بازی با استقلال یک بازی مهم برای ما است و آنها یک تیم فیزیکی و قدرتمند هستند، ولی ما هم تیمی فیزیکی داریم و می‌توانیم مقابل آنها مقاومت کنیم، این تیم را به زحمت بیندازیم و مطمئناً آنها را به زحمت خواهیم انداخت.

بیشتر بخوانید:

نامجومطلق: پاختاکور را آنالیز کرده‌ایم

وی ادامه داد: شوتا آرولادزه، سرمربی تیم ما وضعیتش پس از تست مثبت کرونا رو به بهبود است و مراقبت‌هایی که اینجا از او شده، باعث شده حالش رو به بهبود باشد. هنوز نمی‌توانیم با سرمربی تیم‌مان در یک اتاق حضور داشته باشیم، اما از طریق تکنولوژی با او در ارتباط هستیم و در بازی مقابل استقلال هم با نقطه نظرات او بازی خواهیم کرد.

مربی تیم فوتبال پاختاکور عنوان کرد: مانند بازی قبلی، در بازی مقابل استقلال هم برای شوتا آرولادزه، سرمربی تیم‌مان بازی خواهیم کرد و می‌خواهیم با صعود به مرحله بعدی، همچنان در مسابقات حضور داشته باشیم.

همچنین نزور اسماعیل‌اف، مدافع تیم پاختاکور ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال ایران گفت: ۱۰ سال پیش که ما به مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های فصل ۲۰۱۰ لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم، تیم جوانی داشتیم و من هم جوان بودم. این شاید تنها شانس من باشد که در این سطح به افتخارات بالاتری در کنار همبازیانم برسم.

وی ادامه داد: مسلماً تجربه ما بیشتر شده است و حالا مصمم هستیم که تا انتها در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم. استقلال تیم قدرتمند و فیزیکی است که دیدار مقابل آنها چالش بزرگی محسوب می‌شود. پاختاکور هم تیمی است که از لحاظ فیزیکی اگر پرقدرت‌تر از استقلال نباشد، کمتر هم نخواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس