سودان اسراییل

شورای دوستی مردمی-جهانی سودان در واکنش به خبر یک شبکه صهیونیستی در ارتباط با تشکیل انجمن دوستی میان تل‌آویو و خارطوم این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رسمی سودان «سونا»، امروز (پنجشنبه)، به نقل از شورای دوستی مردمی-جهانی این کشور خبر شبکه صهیونیستی «آی۲۴» درباره تشکیل گروه دوستی با تل‌آویو را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید:

گزارش روزنامه سعودی از شروط سودان برای سازش با رژیم صهیونیستی

شبکه صهیونیستی آی۲۴، امروز مدعی شده بود که به تاریخ ۲۶ ماه سپتامبر (روز شنبه)  در سالن «العباسی» شرق بیمارستان «الزیتونه» در خارطوم، پایتخت سودان،  طی کنفرانسی برای رونمایی از «انجمن دوستی سودان-اسرائیل» برگزار خواهد شد.

شورای دوستی سودان در واکنش به این خبر اعلام کرد، خبری که امروز درباره تشکیل انجمن دوستی در برخی پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد، هیچ ارتباطی به این شورا ندارد  و شورای دوستی  خواستار برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در این خصوص نشده است.

یک مقام مسئول در این شورا با بیان اینکه در ارتباط با انجمن یاشده در دبیرخانه، ادارات و هیچ یک از تشکیلات وابسته به این شورا مسئله یادشده مورد بررسی قرار نگرفته است، تأکید کرد که شورای دوستی سودان در قبال آنچه در اعلام مذکور مسئولیتی ندارد.

این منبع همچنین گفت که شورای دوستی در قبال نتایج این اعلام یا اقدامات و تصمیماتی که در کنفرانس مطبوعاتی صورت خواهد گرفت، مسئولیتی ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس