به گزارش مشرق، کانال تلگرامی خبر فوری به نقل از بی بی سی نوشت: فیسبوک، یوتیوب و توییتر در مورد نحوه تعریف محتوای مخرب با تبلیغ‌دهندگان اصلی به توافق رسیدند.

طی این توافقنامه با فدراسیون جهانی تبلیغ کنندگان، شبکه‌های اجتماعی بر طبق تعاریفی یکسان به مواردی مانند مطالب حاوی نفرت‌پراکنی، خشونت و قلدری رسیدگی می‌کنند.

در پی این توافق برندها و تبلیغ‌دهندگان هم برای کنترل محل و نحوه نمایش تبلیغات خود ابزارهای بهتری در اختیار خواهند داشت.

این توافق به دنبال تحریم فیسبوک در اوایل سال جاری است که بیش از هزار شرکت تبلیغاتی از ارسال تبلیغات به فیسبوک خودداری کردند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • تاجر شهرآشوب IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    9 1
    البته طبق ارزش های فکری شخصی همچو زاگربرگ خداناباور و حامی ترامپ و سیاست های توسعه طلبانه شیطان بزرگ، ممکن است تبلیغ باورهای دینی و انقلابی و اخلاقی و فرهنگی شهید سلیمانی مخرب باشد. باری اما کنار تبلیغات سکس فتیش و همجنسبازی ، تبلیغات منافقین و خداناباوری مخرب قلمداد نشود. برای همین در این شبکه های اجتماعی دل نوشته وزیر بهداشت به شهیدی پاک می شود ولی حرکات جنسی و فحش های رکیک و رقاصی های جلف و غیراخلاقی و عریانی مجاز شمرده می شود.
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    3 0
    ارواح عمشان این توافق ها مصرف داخلی دارد ما که در هفته چند بار در برنامه های مختلف خارجی که آگهی دارند تبلیغ مستهجن و دعوت به همکاری برای جاسوسی برعلیه نظام می بینیم وزارت اطلاعات و ارتباطات رسیدگی فرمایید
  • قریشی IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    3 0
    در اساس ایجاد این شبکه های صهیونیستی هدفی ندارند جز ویرانی اخلاق، ایجاد بدبینی در اذهان ملتها، اغتشاش و جاسوسی ... و این در حالیست که مسئولین اصلاح طلب این دولت رو به موت هنوز هم بر استفاده از اینها مسر هستند ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس