ادعای مقام آمریکایی: سیاست فشار حداکثری تا کنون موفقیت آمیز بوده است

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران تاکنون موفق عمل کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از العربیه، «کریستین جیمز» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در لندن در اظهاراتی مدعی شد سیاست فشار حداکثری علیه ایران تا کنون موفقیت آمیز بوده است.

«کریستین جیمز» در گفتگو با شبکه العربیه مدعی شد واشنگتن انتظار دارد اعضای سازمان ملل تحریم‌های ایران را به طور کامل اجرا کنند.

وی در ادامه ادعای خود اعلام کرد هدف قرار دادن اقتصاد ایران مانع کمک رسانی به تروریسم شده است.

گفتنی است پیشتر «کلی کرافت» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد نیز در مصاحبه با شبکه العربیه مدعی شده بود واشنگتن تمایل به تحقق صلح در منطقه خاورمیانه دارد؛ همچنانکه او اعلام کرد هر کشوری که تحریم‌های ایران را نقض کند، مجازات خواهد شد.

«کلی کرافت» گفت واشنگتن تحریم‌هایی را بر هر کشوری که تسلیحاتی را برای ایران فراهم می‌کند، اعمال خواهد کرد. او مدعی شد: ایران از تروریسم برای باقی ماندن در قدرت استفاده می‌کند.ادعاهای مقامات آمریکایی در حالی بیان می‌شود که امانوئل

مکرون، رئیس جمهور فرانسه در سخنرانی ضبط شده روز سه شنبه خود که در مجمع عمومی سازمان ملل پخش شد، مدعی شد فرانسه به همراه شرکای خود- آلمان و فرانسه- خواهان اجرای کامل توافق ۲۰۱۵ وین در خصوص برنامه هسته‌ای ایران است و نقض‌هایی را که ایران مرتکب آن شده، نخواهد پذیرفت.

مکرون در ادامه مدعی شد راهبرد فشار حداکثری که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا آن را پیش گرفته، تا الان فعالیت‌های بی ثبات کننده ایران را محدود نکرده و سبب تضمین عدم در اختیار گرفتن سلاح هسته‌ای از سوی ایران نشده است.

آمریکا شنبه شب به وقت محلی (بامداد یکشنبه به وقت ایران) از فعال سازی مکانیسم ماشه و بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل خبر داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ش. AE ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    3 3
    تو و اون رییس جمهور بی‌لیاقتی ونژادپرست آمریکا خیلی غلط کردین
  • DZ ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    4 1
    داداش معلومه که موفق بوده دلار ۲ ساله ۱۰ برابر شده! و ما همون ونزوئلای سال ۲۰۱۷ هستیم. مگر اینکه بتونن تحدیما رو دور بزنن و صادرات برسه به ۶۰ میلیارد دلار
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    3 2
    دیگه چه می خواند سفره مردم شده نون خالی ؟ لعنت خدا و ملائک و فرشتگان بر ترامپ این مردک و هر خری که باعث بانی این تحریم ها است چه داخلی چه خارجی. خدایا نگذار روز خوش ببینند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس