رسول منتجب‌نیا

یک فعال اصلاح‌طلب گفت: ما در انتخابات آینده باید از تکرار نامزد اجاره‌ای پرهیز کنیم.

به گزارش مشرق، کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: رسول منتجب‌نیا دبیرکل حزب جمهوریت به روزنامه آرمان گفته‌ است: اصلاح‌طلبان باید اکیداً از مطرح شدن کاندیدای اجاره‌ای پرهیز کنند. هنوز هم اسم‌هایی برده می‌شود و می‌گویند ائتلاف می‌کنیم، این واقعاً ظلم به اصلاحات است، اساساً انتخاب هر کاندیدای بی‌شناسنامه‌ای در شرایط فعلی ظلم به مردم محسوب می‌شود و باید از آن جلوگیری کنیم. از هر جریان هم فردی باید انتخاب شود که بتواند از مشی آن جریان دفاع کند و به آن معتقد باشد نباید به صرف اسم اصلاح‌طلبی یا اصولگرایی به حمایت افراد دست بزنیم، همان‌طور که اکنون شاهد هستیم برخی به‌طور پیش‌فرض از حمایت اصلاح‌طلبان مطمئن هستند و اصلاحات را حامی خود می‌دانند، اما اصلاح‌طلب نیستند، در واقع ما نباید تاریخ را تکرار کنیم و هزینه یک اشتباه را دو بار پرداخت کنیم.

وی افزود: هر کسی باشد وقتی عقیده و مشی بین اصلاح‌طلبان وجود دارد چرا از این عقیده و مشی فاصله می‌گیرند؟ اصلاح‌طلبان وقتی عقیده دارند کشور با این خط مشی بهتر اداره می‌شود چرا به سمت اصولگرایی می‌روند یا چرا اعتدالگرایی را تعقیب می‌کنند؟

وی همچنین تأکید کرد: ما اصلاح‌طلب‌ها از خودمان شروع نکرده‌ایم و می‌گوییم باید دیگران را اصلاح کنیم. ولی خودمان درصدد اصلاح خود نیستیم در رابطه با اصلاح دیگران و جامعه آیا راه و روش صحیح اصلاح‌طلبانه داریم؟ در این مورد هم دچار اشتباه شده‌ایم و از بنیاد مشکل داریم. من بارها فریاد زده‌ام که ما باید اصلاحات را تعریف کنیم و تعریف جامع و مانعی از اصلاح‌طلبی داشته باشیم باید مردم بدانند که ما چه می‌گوییم و به‌دنبال چه اندیشه روش و رفتاری هستیم. ولی این رفتار حاکم نشد و امروز نیز انجام نمی‌شود. عملکرد ما در بسیاری از زمینه‌ها دچار ‌اشکال است. اگر در میان اصلاح‌طلبان رانت‌بازی و باندبازی و فساد و بی‌عدالتی و امثالهم نفوذ پیدا کند و آنها آلوده به این مسائل شوند نه فقط خودشان را آلوده کرده‌اند بلکه جریان اصلاحات را متهم کرده و زیر سؤال برده‌اند. من عقیده دارم ما اصلاح‌طلب‌ها به بازسازی و بازنگری نیاز داریم و نیاز است تا ما اصلاحات را از خودمان شروع کنیم.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    4 0
    سخن از امری محال !!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    1 0
    از بس که خودتون رو اصلاح کردید ابرو براتون نمونده نوبت دماغ جهانگیری نشده ؟؟؟؟!!!!! راستی امشب جمعه است به رئیس بگین امشب نخوابه . ممکنه خوابش بگیره صبح بلندشه ، یهویی قیمت‌ها چند برابر بشه مثل بنزین . راستش گرونی دون همه ملت پر شده دیگه جا نداره
  • DE ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    0 0
    منتجب‌نیا: اصلاح‌طلبان اول باید خود را اصلاح‌ کنند//پرتو نیکان نگیرد آنکه بنیادش بد است- تربیت نا اهل را چون گردکان بر گنبد است.اصلاحات با سرعت در راه صم بکم عمی فهم لایرجعون قدم برمیدارد.وقتی کسی ماکیاولیستی به هر قیمتی دنبال اهداف مادی باشد عاقبت خوبی ندارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس