کد خبر 1122051
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۱
مردی که در ۵ ساعت ۹ کیلو وزن کم کرد +عکس

مرد 66 ساله با 5 ساعت ورزش بی وقفه توانست از 88 کیلو به 79 کیلوگرم برسد.

به گزارش مشرق، پیرمرد 66 ساله روس در عرض 5 ساعت 9.3 کیلوگرم وزن کم کرد.

بنا به گزارش رسانه های خارجی ، مقامات بهداشت روسیه اعلام کردند که این مرد 5 ساعت بی وقفه دوید و در این مدت توانست 9.3 کیلوگرم وزن کم کند که پزشکان این مرد را بلافاصله پس از پایان دویدن 5 ساعته‌ اش تحت بررسی قرار دادند که مشخص شد فشار خون و تمامی علائم حیاتی او در حالت عادی قرار دارد و این یک رکورد است .

مسئولین اعلام کردند این مرد که قبل از دویدن 88 کیلو وزن داشت و پس از دویدن توانست کاهش وزن پیدا کند و این اتفاق به عنوان سریع‌ترین کاهش وزن به موسسه گینس فرستاده شد تا در کتاب رکوردها ثبت شود.

همچنین دولت محلی هم با اعطای مدرکی به او رکورد سریع‌ترین کاهش وزن او را تایید کرده و از او تجلیل کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    6 1
    این گزارش ابلهانه غیر علمی چیه اگرم چیزی کم شده آب بدنشونه
    • IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
      0 2
      خب ببخشید اعتراض شما برای چیه ؟ بعد از تولید گرمای لازم وتبخیر اب ، بدن به سوزاندن چربی رو میاره !!!!!!!!!!! از چربی هم کم میشه ولو در یک روز . قطعا اول اب هست که از بین میره . ولی اینم حتما میدونین که مولکولهای چربی بدن پیوند با آب دارن . چربی بیشتر باعث جذب بیشتر آب میان بافتی میشه.
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    0 4
    یا خدا 79 کیلوکمه!؟ الان از دوبرابروزن بنده هم وزنش بیش تره !خوش به حال خودم ..هرکولی.!
  • US ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    17 0
    این مرد به فیزیولوژی مسلط بوده. در واقع او وزن کم نکرده، آب از دست داده. او قبل از دویدن با خوردن املاحی مثل نمک و سایر آنتی دیوریتکها باعث احتباس مقداری زیاد آب در بدنش شده که وزن وی را به 88 کیلو رسانده. سپس با ورزش و تعریق و تبخیر ریوی مقدار زیادی آب از دست داده که وزن وی را به حد تعادل قبل رسانده. هر گرم چربی دارای حدود 9 کالریست. پس برای سوزاندن هر کیلوگرم چربی باید 9000 کالری سوخته شود. دربدن، مقدار زیادی از فعالیت فیزیولوژیک وجود دارد که مصرف خالص کالری و تولید انرژی از طریق سوختن چربی را مختل میکند بنابراین برای سوزاندن یک کیلو چربی در بدن به بیش از یک و نیم برابری میزان واقعی فعالیت و آب و املاح مورد نیاز است. یعنی سوختن پروتئین، قند کلسترول و گلیکوژن .... هر چیزی که با اکسید شدن کالری آزاد میکند باید محاسبه شود. عملا در دنیای واقعی برای سوختن هر کیلو چربی به حدود 15000 کالری آزادشده نیاز است یعنی برای سوزاندن 9 و نیم کیلو چربی به آزاد شدن حدود 200000 کالری نیاز است. در یک شرایط ایده آل، دریک شخص 66 ساله با تیروئید سالم، و عدم ابتلا به دیابت و میزان کافی آب و املاح و مینرال و آنزیمها و هورمونهای مرتبط با متابولیسم چربی، به ازای هر یک ساعت ورزش حدود تنها هزار کالری انرژی آزاد میشود. و این یعنی شخص نامبرده باید حد اقل دویست ساعت بی و‌قفه و بدون تغدیه و ریکاوری لازم ورزش کرده باشد تا نه و نیم ‌کیلو کم کند که عملا امکان پذیر نیست. بنابراین تنها توضیح علمی باقیمانده باید تئوری اولیه بنده راجع به احتباس عمدی آب در بدن بدن قبل از ورزش، وتعریق و تعرق و تبخیر آن در طی ورزش و برگشتن به وزن نرمال بوده باشد که خود کاهش وزن بحساب نمیاید..
    • IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
      8 1
      مشرق دانشمندخیز!خخخخ دمت گرم دکی
  • IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    3 0
    جناب خخخخ رو آب بخندی کجاش خنده داشت!؟
  • IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    0 0
    ایشالا بیاییم جشن دامادیت ههه
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    1 0
    این مرد ورزشکار ثابت کردکه اصلا پیرمرد نیست و انسان تا حداقل 70 سالگی می تونه مثل جوونا با نشاط زندگی کنه .
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    2 1
    ما گوجه رو گذاشتیم رو اجاق 5 ساعته سی کیلو وزن کم کرد
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    1 0
    امکان نداره
  • DE ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    0 0
    عجب پیرمرد کلکی بوده قبل از دویدن 6 لیتر آب خورده با چند تا قرص لازیکس .ولی مهم اینه که 5 ساعت بدون وقفه در این سن و سال دویده دمش گرم بابا ایول ما اگه اتوبوس نیم ساعت دیر بیاد همونجا تو ایستگاه اتوبوس کُپ میکنیم باید یا این بولانس بیاد یا آن بولانس بیاد ببره بیمارستان.
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    1 0
    ادمهای عادی این کار رو نکنید!!!!!!!!!!!!!!!!!! که خدای نکرده اختلال الکترولیتی پیدا می کنید . بیهوش میشید و ممکنه گران تمام بشه براتون . این فرد حتما حرفه ای بوده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس