کد خبر 1121827
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
خانه های لوکس

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: به زمین‌های بایر، معاملات مکرر و خانه‌های لوکس نیز مالیات تعلق می‌گیرد.

به گزارش مشرق، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به کلیات طرح دو فوریتی جهش تولید و تأمین مسکن در موافقت با آن اظهار داشت: مشکلات اساسی مردم در حوزه اقتصادی باید برطرف شود.

وی افزود: اصلی‌ترین مشکل معیشتی مردم تأمین مسکن است.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد ۱۵۰ تا ۲۰۰ درصدی قیمت مسکن اظهار داشت: این طرح به مدت دو ماه در کمیسیون عمران با کمک مجموعه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت و قرار است تحولی در حوزه تأمین مسکن ایجاد کند.

وی افزود: در این طرح متولی اصلی مسکن در حوزه ساخت، تسهیلات، نظارت و قیمت‌گذاری تعیین می‌شود، همچنین به زمین‌های بایر، معاملات مکرر و خانه‌های لوکس نیز مالیات تعلق می‌گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به وجود ۵.۴ میلیون خانه روستایی که ۳.۵ میلیون آن نیاز به تعمیر دارد و در معرض تخریب است، خاطر نشان کرد: ۱۲ میلیون جوان در شرف ازدواج داریم که ۲.۵ میلیون نفر آن بالای ۳۴ سال سن دارند چرا که هنوز موفق به تأمین مسکن نشده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    1 1
    افرین
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    3 0
    فقط به شرطی که یه صندوق جداگانه درست بشه مالیات این خونه های لوکسو بریزن اونجا و فقط و فقط برای وام جهت تعمیر خونه های روستایی با سود کم ازش استفاده بشه وگرنه معلوم نیست از جیب کدوم بچهٔ .... سر در میاره!!!
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    1 1
    واقعا معیار خانه لوکس چیست ؟ چرا بدلیل تورم مردم باید مالیات بدهند ؟ کجای شرع چنین قانونی وجود دارد ؟ لطفا اینجا به کشور های غربی اشاره نکنید چون هیچ شباهتی به هم نداریم
  • احمد احمدی ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    2 0
    ای خدا این نماینده اقتصاد دان کیست وای هر روز بد بخت تر میشویم چه تصمیمات پوپولیستی کمونیستی میگیرند هم باعث افزایش قیمت زمین ومسکن میشوند وهم با عوامفریبی برای خود وجهه درست میکنند
  • سرباز IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    1 0
    خب نوابغ قانون مالیات بر عایدی سرمایه رو تصویب کنید بره. شما بگو طرح شفافیت آرا و هدایا نمایندگان چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    1 0
    اوضاع را با این حرفها بمراتب بدتر میکنند، مردم هم تو روی هم قرار میدن
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    1 0
    انگیزه تلاش وکوششرا از مردم نگیرید مال مردم مال مردم است مردم توانمندیهایشان باهم متفاوت است وقرارنیست یک عده زحمت بکشند وبه یک عده دیگر بدهند رانندهای که تا نیمه شب کار می کند مغازهداری که تا نیمهای شب کارمی کند وکسانی که در چند جا کار می کنند نکند نذر کردهاند که جان بکنند ویک عده تنبل ویا کسانی که نتوانستهاند برنامه ریزی درست داشته باشند تاحیف ومیلی صورت نگیردرا اینها جبران کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس