کد خبر 1121512
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
عکس/ جلسه هیات دولت و مقاومت روحانی در برابر آمریکا و ماسک! - کراپ‌شده

عضو کمیسیون بودجه گفت:‌ وزیر ارتباطات در گزارش خود درباره توسعه دولت الکترونیک در کشور عنوان کرد که اجرا و توسعه این طرح کار یکی یا دو دستگاه نیست و همه دستگاه‌ها باید در اجرای این طرح نقش ایفا کنند.

به گزارش مشرق، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون بودجه مجلس گفت: در جلسه امروز محمدرضا آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارشی از میزان اجرا و توسعه دولت الکترونیک طبق قانون برنامه ششم توسعه به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

بیشتر بخوانید:

توضیح اینستاگرامی جهرمی درباره اینترنت معلمان و دانشجویان

وی افزود: این گزارش، گزارشی مبهم بود و در آن هیچ اشاره‌ای به میزان اجرای قانون در این باره درباره توسعه دولت الکترونیک در کشور نشده بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: وزیر ارتباطات در گزارش خود عنوان کرد که اجرا و توسعه دولت الکترونیک نیست و کار یک یا دو دستگاه نیست و همه دستگاه‌ها باید در این کار دست به دست هم دهند و نقش خود را ایفا کنند.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: طبق قانون برنامه ششم باید در هر سال از قانون برنامه با توسعه دولت الکترونیک ۱۲.۵ درصد حضور مردم به  ادارات و سازمان‌ها کاهش یابد که این موضوع تاکنون یک درصد هم اجرایی نشده است.

وی افزود:‌ علاوه بر این در جلسه امروز تخصیص قیر رایگان به پروژه‌های عمرانی اعاده شده از سوی شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ایرادات عبارتی آن اصلاح شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: علاوه بر این ایرادات عبارتی ایرادات مهم‌تری به این طرح از سوی شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام وارد شده که در جلسات بعد کمیسیون مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    0 0
    آقا ادوب کانکنت مزخرفه چرا ارتقا نمیدینش؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس