کد خبر 1121404
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های کاشی و سرامیک حافظ و گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تولیدات پتروشیمی قائد بصیر و بیمه پاسارگاد بیشترین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۱۳هزار و ۹۵۹هاحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۸۱هزار و ۲۰۱واحدی به کار خود پایان داد و ۱۰میلیارد و ۵۰۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۱هزار و ۸۲۴میلیارد تومان در یک میلیون و ۲۲۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار در بازار بورس

بر این اساس سهامداران شرکت‌های کاشی و سرامیک حافظ، سیمرغ و گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سرامیک صنعتی کردکان، توسعه شهری توس گستر و بهنوش ایران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.


این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۴۵۰میلیون ورقه به‌ارزش ۴هزار و ۸۷میلیارد تومان در ۳۷۸هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۱۳واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۷۱۲واحد قرار گرفت.


در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولیدات پتروشیمی قائد بصیر، پلیمر آریا ساسول و بیمه پاسارگاد بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های کشاورزی و دامپروری بینالود، دامداری تلیسه نمونه و داروسازی تولید دارو بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس