کد خبر 1121111
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
سرمربی الدحیل: پرسپولیس حریف قدرتمندی بود/ AFC اشتباهاتش را برطرف کرد

سرمربی الدحیل با بیان اینکه پرسپولیس حریف قدرتمندی بود، گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا اشتباهش را در خصوص اخراج «مهدی بن‌عطیه» در دیدار قبلی برطرف کرد.

به گزارش مشرق، «ولید الرکراکی» دوشنبه شب پس از برتری یک بر صفر شاگردانش مقابل پرسپولیس در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: می‌دانستیم که مقابل تیم قدرتمندی قرار می‌گیریم. باید بازی را برنده می‌شدیم تا مسیر صعود را هموار کنیم.

بیشتر بخوانید:

گل‌محمدی: الدحیل بدون موقعیت ما را شکست داد/ داور برای ما یک پنالتی نگرفت

وی با بیان اینکه بازیکنانش با ذهنیت برتری وارد میدان شدند، افزود: هنوز چیزی تمام نشده و باید با ریکاوری مناسب آماده دیدار حساس با التعاون عربستان شویم.

سرمربی الدحیل در خصوص حضور ادمیلسون جونیور و کریم بوضیاف در ترکیب تیمش پس از اتمام دوران مصدومیت، گفت: آنها بازگشت درخشانی به ترکیب داشتند. در دقایق پایان این نفرات را تعویض کردم چراکه بازی پربرخورد بود و نمی توانستیم ریسک کنیم. از تیم پزشکی تشکر می‌کنم که این دو بازیکن را آماده چنین دیدار بزرگی کردند.

وی در مورد بخشده شدن «مهدی بن‌عطیه» در فاصله ۲ ساعت به بازی با پرسپولیس، گفت: باید از کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکر کنم که اشتباه خودش را برطرف کرد، چراکه او در بازی قبلی بی‌دلیل اخراج شد. داشتن بن عطیه در قلب دفاع برای مهم بود.

پرسپولیس با قبول شکست در این دیدار در امتیاز هفت باقی ماند و برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا باید پجشنبه شب در دیدار پایانی مرحله گروهی خود برابر الشارجه امارات به برتری دست یابد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رحماني IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 0
    afc=بابا مسعود عربها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس