کد خبر 1120880
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴

چمن مصنوعی کالایی لوکس و منحصر به فرد است و از مان حضور خود تا به حال توانسته است تغییرات شگرفی را در زیباسازی فضا به وجود بیاورد. با توجه به این موضوع که این محصول سازگار با محیط زیست است و نیاز به آبیاری ندارد، استفاده از آن مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

همچنین، امروزه همگی انسانها به محیطی سبز برای آرامش نیاز دارند. از لحاظ روانشناشی مغز انسان برای دیدن رنگ سبز نیازی به تمرکز ندارد، همین امر به آرامش ذهنی افراد کمک می‌کند و سبب می‌شود با نگاه کردن به چمن مصنوعی حس خوبی داشته باشند.

از این محصول در جاهای متفاوتی از جمله تراس، روف گاردن و حیاط می‌توان استفاده کرد.

نقش حیاط خانه در حفظ سلامت روان

مطالعات متعددی به بررسی تاثیر حیاط بر سلامتی انسانها پرداخته‌اند. نتایج بدست آمده از تمامی این مطالعات نشان می‌دهند افرادی که در آپارتمان زندگی می‌کنند در مقایسه با افرادی که در خانه‌های حیاط‌دار زندگی می‌کنند بیشتر در معرض ابتلا به بیماری افسردگی قرار دارند.

حیاط فضایی دل انگیز است که سبب می‌شود فرد به راحتی آسمان را ببینید و بتواند با محیط بیرون ارتباط برقرار کند. همچنین گیاهانی که در حیاط رشد می‌کنند نقش بسیار مهمی در سلامت روان افراد دارند. در واقع وجود گیاهان سبب القای انرژی مثبت در محیط می‌شود و همین امر انرژی‌های منفی محیط را دور می‌کند و حسی خوش را به وجود می‌آورد.

از سوی دیگر، حیاط محلی مناسب برای برگزاری دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه است. با رفتن به حیاط برای برگزاری مراسم هم به محیط امن خانه دسترسی دارید و هم می‌توانید از فضای بیرون استفاده کنید.

 به همین دلیل افرادی که در خانه‌های حیاط‌دار رشد می‌شوند و یا از حیاط آپارتمان خود به بهترین شکل استفاده می‌کنند، معمولا ارتباطات اجتماعی قوی‌تری در مقایسه با کسانی دارند که در خانه‌های بدون حیاط رشد می‌کنند یا توجهی به آن ندارند.

چمن مصنوعی، طراوت همیشگی در حیاط

استفاده از چمن طبیعی برای حیاط مشکلات زیادی را به همراه دارد. یکی از این موارد، این است که این چمن باید دایما آبیاری شود و کود شیمیایی به آن داده شود. با توجه به اینکه دنیا در بحران کم آبی قرار دارد، آبیاری هزینه‌های زیادی را به افراد و همچنین محیط زیست متحمل می‌کند.

از طرفی دیگر این چمن در تمامی فصول سال سبز نیست و تنها در فصول مشخصی می‌توان اززیبایی بصری این چمن استفاده کرد. تمامی این امور سبب می‌شوند که استفاده از چمن مصنوعی به گزینه منحصر به فردی برای استفاده در حیاط تبدیل شود.

آیا می‌توان بر روی چمن مصنوعی درخت و یا گیاه کاشت؟

این سوال یکی از مهم‌ترین سوالاتی است که افراد در هنگام خرید چمن مصنوعی حیاط می‌پرسند. پاسخ به این سوال قطعا مثبت است.

برای اینکار شما باید آن قسمت از حیاط را که می‌خواهید در آن درخت و یا گیاه بکارید مشخص می‌کنید. سپس در هنگام نصب چمن مصنوعی آن قسمت برش داده می‌شود و شما به راحتی می‌توانید گیاهان خود را در آنجا پرورش دهید.

شستشوی چمن مصنوعی بسیار ساده است!

شستشوی این محصول بسیار ساده است و نیاز به تمهیدات خاصی ندارد. برای شستن این محصول می‌توانید ماهی یکبار سطح چمن را با فشار آب شستشو دهید. برای تمیز کردن این محصول نیازی به مواد پاک کننده ندارید. در صورتی که تصمیم گرفتید از مواد پاک کننده استفاده کنید، شامپو فرش بهترین گزینه برای پاک کردن آلودگی‌هاست.

همچنین اگر خواستید در مصرف آب صرفه جویی کنید، می‌توانید از دستگاه واتر جت استفاده کنید. واتر جت دستگاهی شبیه به جارو برقی است که آب را با فشار زیاد بر روی سطح چمن می‌ریزد. این دستگاه با ترکیب آب و هوا، سبب می‌شود آب به صورت پودری از دستگاه خارج شود و همین امر به میزان زیادی در مقدار آب صرفه جویی می‌کند.

از این وسیله برای تمیز کردن وسایل دیگر مانند ماشین نیز می‌توان استفاده کرد.

انواع چمن مصنوعی را از گروه چمنزار بخواهید!

گروه چمنزار گروهی حرفه‌ای در زمینه فروش و نصب انواع چمن مصنوعی ورزشی و تزیینی است. اگر در خرید این محصول هنوز دو دل هستید، می‌توانید به سایت چمنزار مراجعه کنید و نمونه کارهای این شرکت را همراه با عکس کامل از هر پروژه ببینید. همچنین می‌توانید عکس محیطی را که می‌خواهید از چمن مصنوعی در آن استفاده کنید برای این گروه بفرستید. این گروه پس از بررسی عکس‌ها قیمت چمن مصنوعی را به شما اعلام می‌کند.

این گروه با سالیان زیاد تجربه در زمینه طراحی محیط با استفاده از چمن مصنوعی در اختیار شماست تا مشاوره‌های رایگان را در مورد خرید، نصب و قیمت چمن مصنوعی  در اختیار شما قرار دهد.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    0 0
    خب چمن طبیعی می کاریم :/

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس