کد خبر 1120787
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
هواداران چلسی اخراج "کپا" را خواستار شدند

هواداران تیم چلسی اخراج دروازه‌بان گران‌قیمت این تیم را خواستار شدند.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای هفته دوم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن لیورپول، مدافع عنوان قهرمانی به دیدار چلسی رفت و با دو گل به برتری رسید.

دروازه‌بان چلسی یعنی کپا آریسابالاگا دوباره مقصر شکست تیمش بود زیرا به لیورپول گل دوم را هدیه داد تا در دیدار روز یک‌شنبه در استمفوردبریج، چلسی ۱۰ نفره شکست بخورد.

تیم چلسی با خریدهای زیاد خود در تابستان چهره یک تیم مدعی را به خود گرفته بود ولی بعد از برتری در هفته نخست خیلی زود به دیدار قهرمان فصل قبل رفت و با دو گل به این تیم باخت.

اما این شکست برای هواداران لمپارد و چلسی ناراحت کننده بود و هواداران فروش این دروازه‌بان و اخراج او از تیم‌شان را خواستار شدند. این اتفاق در فصل قبل نیز رخ داد جایی که ویلی کابایرو، دروازه‌بان دوم چلسی به کپا ترجیح داده شد ولی این دروازه‌بان اسپانیایی بار دیگر جایگاه خود را پس گرفت.

چلسی با تیمو ورنر و کای هاورتز در تابستان قرارداد امضا کرد ولی این خریدها هم نتوانسته است چاره کار لمپارد در لیگ باشد.  کپا دروازه‌بان چلسی  در سال ۲۰۱۸ از اتلتیک بیلبائو وارد لندن شد. آن هم با قراردادی به ارزش ۷۱.۵ میلیون پوند که بیش‌ترین رقم پرداختی برای یک دروازه‌بان است ولی این دروازه‌بان نتوانسته است عملکرد خوبی در چلسی داشته باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس