کد خبر 1120723
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۴
سازمان «بدر»: ما عراقی‌ها مدیون ایرانی‌ها هستیم

یک عضو ارشد سازمان بدر عراق با تاکید بر اینکه کشورش در جنگ با داعش مدیون ایران است، از دولت عراق خواست در برابر تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه تهران در کنار آن باشد.

به گزارش مشرق، «محمد مهدی البیاتی» وزیر اسبق حقوق بشر عراق و عضو شورای مرکزی سازمان بدر به ریاست «هادی العامری» از دولت عراق خواست در برابر تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران در کنار این کشور باشد.

محمد البیاتی در گفت‌وگو با پایگاه خبری «بغداد الیوم» گفت: شورای امنیت، سازمان ملل و دیگر کشورها در برابر تحریم‌های اقتصادی ظالمانه آمریکا علیه ایران باید در کنار این کشور باشند.

سازمان «بدر»: ما عراقی‌ها مدیون ایرانی‌ها هستیم

البیاتی گفت: ما عراقی‌ها در جنگی که علیه داعش داشتیم، مدیون ایرانی‌ها هستیم و اگر مهمات و فرماندهان آنها دراختیار ما نبود وضعیت عراق از آنچه اکنون است، متفاوت بود.

این رهبر سازمان بدر در ادامه از دولت عراق خواست به منظور کاهش فشار تحریم‌های کمرشکن واشنگتن علیه تهران در کنار ایران بایستد و به آن کمک اقتصادی کند.

این رهبر سازمان بدر عراق درباره انتخابات آتی آمریکا هم با بیان اینکه پیروزی «جو بایدن» در این انتخابات هیچ فرقی در سیاست خارجی واشنگتن ایجاد نخواهد کرد،گفت: همه آنها صرفا یک عروسک خیمه شب بازی هستند که مطابق با برنامه‌هایی از پیش مشخص حرکت می‌کنند؛ اما امیدواریم سیاست اجرایی آتی با سیاست خصمانه کنونی ترامپ متفاوت باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمد IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    1 4
    وقتی آقای الکاظمی به کشور شیطان بزرگ سفر می کند وبا شیطان گفتگو می کند تاسف خوردیم که مسیر یک مسئول عراقی خلاف جهت حرکت مردم آن کشور است .وقتی الکاظمی را درکنار تراپ احمق دیدیم سرمان را پایین انداختیم .مگر همین شیطان بزرگ نبود که کشور عراق را ویران کرد جنگ 8 ساله برعلیه برادران مسلمان خود در ایران .پرورش داعش وقتل عام مردم عراق در همین چند سال گذشته باداعش وهم اکنون هم پرورش وآموزش داعش درخاک عراق وسوریه وادعای مبارزه با داعش وخیلی جالب است که آقای الکاظمی می گوید آمریکا مارا در مبارزه با داعش کمک کرد !!!! تاسف تاسف تاسف .انشاءالله امیدواریم مردم عراق این شخص را براه راست هدایت کنند ونگذارند اینطور پیش برود که نتیجه گرفتاری های بعدی برای مردم عراق خواهد بود .
  • احسان معتمدی IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    1 10
    سلام اقای البیاتی مسلمان پیرو پیامبر اکرم ص در دفاع از حق و مظلوم هیچ حدی نمی شناسد نه مرز مهم است نه زبان نه دین لذا اگر یک مسلمان در دفاع از یک بودایی که مورد ظلم قرار گرفته کشته شود شهید را خداست شما برادران عراقی باید این مطالب را به مردم خودتان تفهیم کنید که مسلمان پیرو حق است و الان حق مطلق امام زمان است و جانشینش رهبر عزیزمان پس لازم است همه مردم عراق چه کرد و سنی و شیعه تنعیت کامل داشته باشند تا به هدف والا نایل کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس