سلبریتی‌های داغ‌تر از آش

یک منتقد نسبت به حمله آشکار یک فیلم به نهاد خانواده و ‌ترویج نوعی از سبک زندگی که حتی در سینمای غرب نیز از آن پرهیز می‌شود هشدار داد.

به گزارش مشرق، امیرحسین جوانشیر منتقد سینما اظهار داشت: برای اولین‌بار در تاریخ سینمای پس از انقلاب در سی‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر شاهد اکران فیلمی ‌با موضوعی خاص و البته بسیار سیاه و مشکوک با ظاهری فریبنده بودیم! هدف اصلی سازندگان این اثر سیاه و مسئله‌دار هنجارشکنی بی‌سابقه‌ای در جهت عادی نشان دادن گونه‌ای از سبک زندگی و نگرش به نهاد مقدس خانواده است که حتی در بین کشورهای غربی و خانواده‌های غیرمذهبی و لائیک هم هیچ جایگاهی ندارد و یک نوع حرمت‌شکنی غیرمتعارف با هدف تضعیف غیرت مرد خانواده است! این فیلم که این روزها اکران شده جای سؤال مهمی ‌را باقی می‌گذارد که اصلا چرا باید چنین فیلمی ‌بتواند از فیلتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت به‌اصطلاح تدبیر و امید به سادگی عبور کند و مجوز اکران بگیرد؟! در حالی که سکانسی از تک‌خوانی زن هم دارد!

وی افزود: نشان دادن امکان‌پذیری زندگی یک زن با دو مرد «همسر رسمی ‌و شوهر سابقش» در یک خانه و تلاش برای انسانی و بی‌اشکال نشان دادن این سبک از زندگی و این نوع از فرهنگ و نگرش «مثلث عشقی» به اصول خانواده در این فیلم نشان از جریان پشت‌پرده این‌گونه آثار می‌دهد که با هدف تغییر نرم ذائقه و سبک زندگی مردم ایران ساخته شده است و بسیار هم به آثار سفارشی شبکه‌های فارسی‌زبان ماهواره‌ای که برای تخریب فرهنگ و خانواده‌های ایرانی توسط عوامل صهیونیست‌ها ساخته و پرداخته می‌شوند شباهت دارد و مکمل همان جریان در داخل کشور و البته با همان اهداف هستند!

این فعال رسانه‌ای در پایان تأکید کرد: جریان ارزشی کشور و هنرمندان و منتقدان متعهد و دلسوز و متولیان امور نباید در مقابل این آثار به شدت مشوش و سیاه سکوت کنند چون این‌گونه فیلم‌ها تبلور واقعی توطئه فرهنگی دشمن برای تغییر سبک زندگی و باورهای سنتی و مذهبی ما هستند که به‌صورت بسیار نرم و حساب شده‌ای کم‌کم در بعضی آثار و تولیدات فرهنگی به خورد جامعه داده می‌شوند.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عبدالله مومن IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    5 0
    ولنگاری نیست. خیانتی عمدی ست
  • محمدیان US ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    5 1
    فیلم بنفشه آفریقایی کثیفترین فیلمنانه رو داره و باید بررسی بشه که چجوری مجوز پخش گرفته ؟؟
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    5 1
    مستر: من از این 2030 نمیگذرم.
  • ناشناس IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    5 1
    وزارت اضلال وظیفه دیگری ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس