کد خبر 1119711
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
روسیه: آمریکا حق ندارد مکانیسم ماشه را فعال کند

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی با اعلام اینکه واشنگتن حق و امکان فعال‌سازی مکانیسم ماشه را ندارد، از آمریکا خواست از رفتارهایی که به جایگاه بین‌المللی‌اش آسیب می‌رساند، پرهیز کند.

به گزارش مشرق، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، در توئیتی نوشت آمریکا عضو توافقنامه هسته‌ای نیست تا بتواند مکانیسم ماشه را فعال کند.

او در پاسخ به اظهار نظر مقامات آمریکایی افزود: آنان تلاش می‌کنند چنین تبلیغ کنند که در پی فعال‌سازی مکانیسم ماشه هستند، اما واشنگتن چنین حق و امکانی ندارد، این کشور حق ندارد به نمایندگی از شورای امنیت سازمان ملل متحد سخن بگوید.

بیشتر بخوانید

کمترین واکنش ایران در پاسخ به گستاخی آمریکا چیست؟

نگاهی به سناریوهای مطرح درباره مکانیسم ماشه

این دیپلمات روس همچنین از مقامات آمریکایی خواست از رفتارهایی که می‌تواند به جایگاه کشورشان در عرصه بین‌المللی آسیب برساند، پرهیز کنند.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علی خدایی IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
    0 0
    اگر شروع کرد ما هم باید در لحححظه جواب بدهیم امرکیا دیگر کشور ها را میترساند و خواهد ترساند که با ایران تجارت نکنند اما ما هم کمتریم کار مون اخراج اون بازرسان جاسوسان است و خروج از برجام مرجام اگر ایران این کار ها را نکرد واقعا شرم است بر دولت روحانی و حتا ایران چرا که دست ما را خواهند خواند و بعدش هر روز بیشتر از این کار ها خواهند کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس