کد خبر 1119541
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
زلزله نمایه

دومین زمین‌لرزه به قدرت چهار ریشتر در ساعت ۱۵:۵۱ دقیقه امروز و در عمق ۱۰ کیلومتری شهرستان نهبندان در خراسان‌جنوبی را لرزاند.

به گزارش مشرق، دومین زمین‌لرزه به بزرگی چهار ریشتر در ساعت ۱۵:۵۱ دقیقه امروز و در عمق ۱۰ کیلومتری شهرستان نهبندان در خراسان‌جنوبی را لرزاند.

بیشتر بخوانید:

شدیدترین زلزله‌ای که در ایران ثبت شد

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در همین راستا چهار تیم ارزیاب به منطقه اعزام شده‌اند گفت: خوشبختانه تا این لحظه هیچ خسارت مالی و جانی نداشته‌ایم.

ابوالحسن میرجلیلی افزود: تمام دستگاه‌های امدادی و عملیاتی در شهرستان نهبندان در ۲۴ ساعت آینده در آماده‌باش کامل خواهند بود.

گفتنی است کانون زمین لرزه اول در ساعت ۵:۰۸ در ۱۷ کیلومتری نهبندان و کانون زمین‌لرزه دوم در ۶ کیلومتری شهر بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    0 0
    خانه باید محکم ساخته بشه بله درسته ژاپن را مثال میزنند اگر امر خدا بر این باشد همچون قوم های پیشین که بازلزله عذاب کرد می کند اگه خدا بخواهد مثلا خانه های ژاپن که به ٩ریشتر مقاومن زلزله 90ریشتر یا بیشتر مابود خواهد شد البته خانه هایتان محکم بسازید و هم توکل کنید
  • US ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    0 0
    عجب زلزله ای؟ 4 ریشتر؟
  • به مذهبی های شرو وکفار IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    0 0
    امكان نزول عذاب الهى، با زلزله شديد: أَ أَمِنْتُمْ مَنْ فِي السَّماءِ أَنْ يَخْسِفَ بِكُمُ الْأَرْضَ فَإِذا هِيَ تَمُورُ. [۶] «فإذا هى تمور» يعنى هنگام فرو بردن، زمین به لرزه مى‌آيد.
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    0 0
    انشاالله که تلفات نداشته باشد ..خیلی زلزله زیادشده هم ایران وهم کشورهای دیگه واقعا تو این زمونه که درگیر این بیماری هستیم خیلی سخته مشکلی دیگه همچون سیل وزلزله هم بیاد روش..خدا خودش به همه ی بنده هایش رحم کند---

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس