کد خبر 1119408
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
تاکید وزیر راه بر تسریع ترانزیت ایران و ترکیه/ توسعه حمل ونقل ریلی با ایجاد یک مسیر جدید بین ۲ کشور

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تاکنون ۵۸ بیمارستان ساخته و تحویل داده‌ایم، گفت: تا پایان دولت، ۱۴ بیمارستان دیگر تکمیل و تحویل می‌شود.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های دولت اظهار داشت: سازمان مجری طرح‌های عمرانی دولت تا امروز ۲۴۷ بیمارستان در کشور ساخته است که ۵۸ بیمارستان در دولت روحانی ساخته و تحویل شده که امروز ۳ بیمارستان افتتاح شد. 

وی ادامه داد: ۱۴ بیمارستان دیگر تا پایان دولت افتتاح می شود و هم اکنون چهار بیمارستان تحویل وزارت بهداشت داده ایم که شامل بیمارستان‌های لنگرود، سراوان، سیستان و بلوچستان، زرند کرمان و تویسرکان است. 

اسلامی گفت: ۶ بیمارستان تربت حیدریه جهرم، تویسرکان، تکاب سمنان و خمین هم تا پایان دولت افتتاح می‌شود. 

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: امروز ۳ بیمارستان از جمله بیمارستان گیلان افتتاح می‌شود. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هموطن IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    1 0
    من پرستارم بیمارستانتون بخوره تو سرتون
  • abas IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    0 0
    روش ژن درمانی رو جایگزین شیمی درمانی کنید. روش پژوهشگر ناسا در درمان سرطان رحم تخمدان و... رابه کار ببرید.بیمارستان ساختن مهم نیست روشهای درمانی جدید مهم است. علم ژنتیک و نانو پیشرفت کرده است روشهای قدیمی ازبین رفته است برای صعب العلاجها.هی بیمارستان ساختن به چه درد مردم میخورد.مردم مالیات میدهند تاروشهای نوین اروپا و ژاپن به کارگیری کنید. ای آنولوژیستها در شیراز و تهران فقط دکتر نباشید حکیم باشید دستگاههای جدید درمان رو وارد کشور کنید.کوتاهی نکنید در حق ملت شهید پرور ایران. از هر دستی که بدهید از همان دست هم میگیرید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس