کد خبر 1118751
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
نظری: علاقه‌ای به مدیرعاملی استقلال ندارم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با انتشار یادداشتی در صفحه شحصی‌اش علاقه‌اش به جانشینی احمد سعادتمند را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، «حجت نظری» با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی‌اش علاقه‌اش به جانشینی احمد سعادتمند را تکذیب کرد.

وی در این یادداشت نوشت:

جلسات هیات مدیره طبق مصوبه چندین جلسه قبل به صورت گردشی در دفاتر اعضا برگزار می‌شود و این جلسه هم به پیشنهاد آقای سعادتمند بنا بود در دفتر بنده برگزار شود که به دلیل طولانی شدن حضور مدیرعامل در یکی از دستگاه‌های نظارتی به نصاب نرسید، تشکیل نشد.

بیشتر بخوانید:

تخلف علنی هافبک استقلال برای غیبت در لیگ قهرمانان آسیا/ استقلال می تواند کریمی را محروم کند +سند

در مورد دروغی هم که مطرح شده که من قرار است مدیر عامل شوم، باید به اطلاع هواداران گرامی برسانم که خود طراحان می‌دانسته و می‌دانند که طبق بندهای ۱ و ۲ ماده ۳۲ قانون شوراها، نه می‌توانم مدیرعامل استقلال شوم و نه حتی سرپرست!من هم به عنوان یک دانش آموخته حقوق از ابتدا به این موضوع اشراف داشتم و وقتی می‌دانستم قانونا امکان انجام این کار نیست، طبیعتا هرگز به آن فکر هم نکرده‌ام! البته شنبه هم در استوری دیگری این را تکذیب کردم اما گویا کسانی اصرار به القای یک دروغ دارند!

در مورد مربی محبوبم‌ آندره‌آ استراماچونی هم باید تاکید و تکرار کنم هیات مدیره وظیفه‌اش این است که اجازه‌های لازم را را به مدیرعامل بدهد  موضوع را به تصویب برساند. ما به وظیفه خود عمل کردیم و هیچ کارشکنی توسط هیچ کدام از اعضای هیات مدیره صورت نگرفته است. اگر کسی مدعی کارشکنی است بسم‌الله اثبات کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس