کد خبر 1118690
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
عیادت از شیخ حسین انصاریان در بیمارستان

نوا، سخنان و دعاهای کمیل او در آن دوران‌ها جوانان را سیراب می‌کرد و پای منبرش چه اشک‌هایی ریخته شد از سلحشورانی که بسیاری از آنان امروز در میان ما نیستند و به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش مشرق،  دفتر اطلاع‌رسانی حجت‎‌الاسلام والمسلمین انصاریان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد روند درمانی حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان مناسب و حال ایشان رو به بهبود است. به گزارش تسنیم، ۲۲ شهریورماه بود که خبر ابتلای حجت‌الاسلام حسین انصاریان، استاد اخلاق و مفسر قرآن کریم به بیماری کرونا منتشر شد. روز گذشته و پس از گذشت ۲ روز از بستری شدن این استاد اخلاق، دفتر وی در اطلاعیه‌ای این طور نوشت: با توجه به پیگیری‌های مکرر دوستداران اهل‌بیت نسبت به وضعیت حال استاد انصاریان، به اطلاع می‌رساند با عنایت الهی و دعای مؤمنین، روند درمانی مناسب و حال عمومی استاد رو به بهبود است. جهت شفای همه بیماران بویژه استاد عزیزمان دعا و توسل به ساحت مقدس حضرت ارباب اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام را تمنا داریم. محبت فرموده قرائت سوره حمد و زیارت عاشورا را فراموش نفرمایید».

بیشتر بخوانید:

شهاب حسینی با ۵۰۰ میلیون تومان هم رفیق نوید محمد زاده شد؟


حجت‌الاسلام انصاریان که در میان دوستداران آل‌الله و اهالی هیأت و روضه به «شیخ حسین» معروف است، یکی از شاخص‌ترین منبری‌های تهران است که از دوره جوانی با وعظ و روضه، با اکثر مردم ایران ارتباط برقرار کرده است. حجت‌الاسلام پناهیان در گفتاری پیرامون شیخ حسین انصاریان گفته است: نوا، سخنان و دعاهای کمیل او در آن دوران‌ها جوانان را سیراب می‌کرد و پای منبرش چه اشک‌هایی ریخته شد از سلحشورانی که بسیاری از آنان امروز در میان ما نیستند و به شهادت رسیده‌اند. حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه در جلسه‌ای به بیان سخنانی درباره حجت‌الاسلام حسین انصاریان پرداخت و گفت: حجت‌الاسلام حسین انصاریان خطیبی بسیار پرمعنویت است و حیف است ایشان با این سابقه درخشان و خدماتی که انجام دادند، در جامعه غریب واقع شوند؛ البته ایشان در میان مؤمنان غریب نیست. وی افزود: حقی که ایشان به این نظام و انقلاب دارند از این باب است که بسیاری از جوانان معنویت‌شان را در دوران ۸سال دفاع‌مقدس به او مدیون‌اند. نوا و سخنان او و حتی دعاهای کمیل او در آن دوران‌ها جوانان را سیراب می‌کرد و پای منبر ایشان چه اشک‌هایی ریخته شد از سلحشورانی که بسیاری از آنان امروزه در میان ما نیستند و به شهادت رسیده‌اند. حجت‌الاسلام پناهیان یادآور شد: نخستین‌بار نوار دعای کمیل ایشان را خود بنده چند بار گوش کردم و نمی‌توانستم براحتی از کنار آن عبور کنم، حیف است که مستندی از فعالیت‌های ایشان در ۱۰ سال اول انقلاب نسازیم.

منبع: وطن امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین حسین زاده فومنی DE ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    3 0
    یا من اسمه دواء وذکره شفاء خدا تمام بیماران عالم را شفاء بدهد علی الخصوص خطیب ارزشمند و عالم عامل دین حضرت حجت الاسلام شیخ حسین انصاری واعظ معروف و محبوب کشور ما را هر چه سریعتر عافیت کامل عنایت فرماید . وهمه ما بتوانیم همچون گذشته عنقریب از سخنرانی و موعطه های دلنشین این فاضل جلیل القدر و خادم حقیقی ابی عبد الله بهره مند گردیم .
  • کوروش IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    4 0
    حاج آقا" از زبان بیگانه دورم ولی قربون نیایش های از عمق وجودت عزیزم جانم ... واقعا موقعی که در حال سقوط وجودی بودم چند تهواره(طرح واره) از مهربانی های شما کمکیارم بود ... شیخ انصاریان مهربان(مهربانی-بانی مهر خداوند) ... وقتی نشستن ها و رفتار و حرف های حاج قاسم رو به یاد میارم که چقدر وجودی و برای همگان یکسان است ... امروز بیشتر به یاد سلاملیک بعد از مصاحبه های شما با همه میوفتم ... در پناه مهربانی(بانی مهر خدا) و متشکرم بابت چندسال پیش و اون لحظات مهربانی از شما ... صاحب جان و زمان و خرد خداست و شما را به خدا میسپارم که سرپرست ماست.
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    5 0
    وهبه الله كل خير وسعادة وعافية وسكينة وهبة وشفاء وزادكم نوراً في القلب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس