کد خبر 1118656
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
بورس نمایه

امروز با شروع معاملات بازار سهام، شاخص کل نزدیک به ۳ درصد رشد کرد و به یک میلیون و ۶۵۵ هزار واحد، اما ایا این روند ادامه‌دار خواهد بود؟

به گزارش سرویس بورس مشرق، مهلت پذیره‌نویسی صندوق پالایشی یکم در حالی به پایان می‌رسد که نمادهای حاضر در این صندوق هنوز بازگشایی نشدند.

بیشتر بخوانید:

آخرین مهلت پذیره‌نویسی صندوق پالایشی یکم

حمید اسدی، کارشناس بازار سرمایه بیان کرد: امروز و فردا اصلا نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از وضعیت کوتاه مدت بازار داشت زیرا شایعه‌ها حاکی از حمایت از بازار برای ترغیب مردم به خرید پالایشی یکم است و اگر این موضوع واقعیت داشته باشد هفته بعد بازار دوباره سیر تعادلی خواهد داشت.

او افزود: طبیعتا اتمام مهلت پالایشی یکم و تکاپو برای خریدن یا نخریدن این صندوق بر روند بازار بی‌تاثیر نیست اما جو روانی حاصل از بازگشایی این نمادها تاثیر بیشتری خواهد داشت. الان بازار در کف حمایتی قرار دارد. برای همین نیازی به حمایت ندارد و بدون حمایت هم بازگشت بازار حتمی است و حمایت‌ها در دراز مدت چندان تاثیرگذار نیست.

منبع: تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 0
    خفه شو چرت نگو
  • TR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 0
    دولت كذاب در فكر خالي كردن جيب ملت مظلوم
  • بورساقدیم IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 0
    قابل توجه سهام داران سهم های کوچک و متوسط بازار هفته ِآینده سبز سبز سبز خواهد بود سهام های خود را حفظ کنید و الکی صف فروش نروید اول منطق بازار را بسنجید. مرتجعان بازار ارز دنبال سهم های بزرگ میگردند اصلا گیرشان نمیاد به همین خاطر سهم های کوچک و متوسط را میخواهند بخرند که با درایت شما عزیزان به انها نفروشید و بگذارید ارزش سهم تان بالا برود. قابل توجه سهام داران سهم های بنیادین، بزرگ و شاخصی کسانی که سهم های بزرگ و بنیادین دارند به هیچ به هیچ وجه نفروشید گول کرانچی های حقوقی نخورید. فقط خودتان باشید تصمیم گیرنده خودتان باشید خودتان عمل کنید نگذارید دیگران شما را کنترل کنند کنترل کننده فقط و فقط خودتان باشید. یادتان باشه خودتان تنها بازنده نیستید یادتان نرود خودتان تنها برنده نیستید. به امید موفقیت کسانی که مثل مرد در لحظات سخت در بورس ماندند.
  • رضا IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    7 0
    کدوم حمایت؟ امروز اصلا حمایتی توسط حقوقی ها انجام نشد و این حقیقی ها بودن که با توجه به ارزندگی سهم ها اقدام خرید کردند. شما سهم خودرو رو بررسی بفرما. امروز حقوقی اش ۸۰ درصد فروخت و خریداراش حقیقی ها بودن. دیگر سهام هم همینطور. مثبا شدن بازار رو الکی ب پای حقوقی ها ننویسین. خود مردم دست ب کار شدن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس