کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس مقابل التعاون مثل یک فینال است/پهلوان به خوبی جای ترابی را پر می کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد برابر تیم‌های عربستانی باید به مانند خود آنها بازی کرد تا به نتیجه رسید.

به گزارش مشرق، مرتضی کرمانی مقدم در خصوص دیدار فردای پرسپولیس مقابل التعاون عربستان در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: من از التعاون شناختی ندارم اما بعد از مشکلات و حواشی که پرسپولیس داشته، تیم در حال حاضر آرامش دارد و می‌تواند التعاون را ببرد. پیروزی مقابل التعاون اصلا دور از دسترس نیست.

وی ادامه داد: پرسپولیس باید لیگ قهرمانان آسیا را کاملا جدی بگیرد. به نظرم اگر التعاون را در دو بازی شکست بدهیم، صد درصد می توانیم از گروه صعود کنیم. هم کادر فنی و هم بازیکنان هرچه دارند باید در زمین بگذارند تا پرسپولیس به پیروزی برسد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم های عربستانی همیشه «چِرک» بازی می‌کنند و اگر می‌خواهیم آنها را ببریم، ما هم باید مثل آنها بازی کنیم. همه هدف باید این باشد که اول گل نخوریم و سپس گل اول را بزنیم تا به راحتی التعاون را ببریم. ما اگر در زمین اشتباه نکنیم می توانیم از پس التعاون بر بیاییم.

بیشتر بخوانید:

اعتراض جدی پیروانی به AFC

کرمانی مقدم در خصوص خریدهای جدید پرسپولیس گفت: به نظرم خریدهای بدی نبودند. با توجه به شناختی که از احسان پهلوان دارم، معتقدم بهترین خرید پرسپولیس بوده و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. از نظر من خریدهای امسال بهتر از سال گذشته است.

وی ادامه داد: پهلوان می‌تواند ستاره پرسپولیس شود و شاید خیلی بهتر از مهدی ترابی برای پرسپولیس بازی کند. او بازیکن کاملی است و من شناخت خوبی از او دارم. دیگر بازیکنانی که جذب شده‌اند هم می‌توانند به کار پرسپولیس بیایند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان در خصوص اختلافاتی که بین مدیریت باشگاه پرسپولیس و کادر فنی و بازیکنان این تیم وجود دارد تاکید کرد: همیشه در تیمی مثل پرسپولیس این صحبت‌ها بوده اما به نظرم تحت هر شرایطی حق با یحیی گل محمدی است. مدیریت هر طور شده باید خواسته های سرمربی را اجابت کند. خدا را شکر که یحیی هم پستی منتشر و اعلام کرد که تمام تمرکزش روی نتیجه‌گیری تیم است. دیگر نباید این مسائل را کش داد چون باعث می شود حاشیه های تیم زیاد شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس