علی علیپور - پرسپولیس و الشارجه

از آخرین بازی که تیم پرسپولیس در رویدادهای لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته قریب به ۷ ماه می گذرد و حالا پس از این همه وقت دوباره باید در یک دیدار حساس به میدان برود.

سرویس ورزش مشرق – آخرین باری که پرسپولیس در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت تاریخ سه شنبه ۲۹ بهمن ماه سال گذشته بود. دومین دیدار گروه C مقابل الشارجه امارات که در پایان ۹۰ دقیقه با حساب ۲-۲ مساوی به پایان رسید. زننده هر دو گل پرسپولیس در آن دیدار علی علیپور بود که امروز دیگر کنار این تیم نیست و برای بازی در لیگ برتر پرتغال راهی اروپا شده تا فضای جدیدی در فوتبالش را تجربه کند.

علاوه بر علی علیپور که امروز دیگر با پرسپولیس نیست مهدی ترابی هم در دیدار سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ غایب است. کسی که هر دو پاس گل پرسپولیس را در آن دیدار به علیپور داد حالا قصد دارد در قطر به فوتبالش ادامه بدهد.

البته این، همه تفاوت های پرسپولیس شهریور ماه با پرسپولیس بهمن ماه نیست چون تعدادی دیگر از بازیکنان آن تیم نیز امشب با این تیم نیستند.

در حقیقت از ترکیب ۱۱ نفره آن دیدار تقریبا نیمی از تیم با پرسپولیس نیستند و نفرات جدیدی که این تیم در یکی دو هفته گذشته به پرسپولیس پیوستند باید جای خالی شان را پر کنند. علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، محمد انصاری، مهدی ترابی، علی علیپور و اوساگونا هیچ یک همراه این تیم نیستند و حتی استوکس هم که در آن دیدار از دقیقه ۷۰ جای اوساگونا را گرفت دیگر با پرسپولیس نیست.

پرسپولیس در اولین دیدار این گروه با حساب ۰-۲ به الدحیل قطر باخت و تنها با یک امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده سوم جدول ایستاده است و اگر برای داشتن بخت صعود فکر می کند باید هرطور شده مصاف با التعاون عربستان را با برد پشت سر بگذارد وگرنه امیدش برای صعود حتی با مساوی بسیار کم می شود.

در گروه C در حال حاضر التعاون و الدحیل به ترتیب با ۶ و ۳ امتیاز بالاتر از پرسپولیس هستند و الشارجه با تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در قعر جدول این گروه ایستاده است. مصاف پرسپولیس امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در دوحه قطر برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Sam IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    9 5
    خدایی چقد نگرانین شما؟خیالتون راحت پرسپولیس بازم سر بلند میشه
    • لنگی IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      3 5
      #پوکر فساد #استرا ماچونی را برگردانید
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      1 0
      #بابامسعود
  • محمد IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    5 7
    آخه اونجا بابا مسعود و داورها نیستند.باید نگران بود
  • حجت IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    1 2
    من گفته باشم که حامد لک دروازبانی در حد پرسپولیس نیست حالا گفتم شما هم یادداشت کنید کی گفتم
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    1 0
    یک دروغ رو انقدر تکرار کن که خودتم باورش کنی. خیلی پستین واقعا که همیشه میگین پرسپولیس بخاطر حمایت وزیر این همه موفقیت کسب کرده و چشمتون رو روی واقعیت و پنالتی چیپ فرشید میبندین(ک اگر گل میشد شاید قهرمان فصل قبل شما میشدین)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس