کد خبر 1118250
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
قالیباف درگذشت آیت الله علم الهدی خراسانی را تسلیت گفت

رییس مجلس با تاکید بر مدیریت و تنظیم حرفه‌ای بازار سرمایه گفت: مجلس با جدیت پیگیر تقویت و تثبیت بازار سرمایه به عنوان منبع تامین مالی است.

به گزارش مشرق، نشست مشترک وزیر امور اقتصاری ودارایی، رییس سازمان بورس، معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد با روسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس و حضور محمدباقر قالیباف رییس مجلس با هدف بررسی وضعیت بازار سرمایه صبح امروز (۲۴ شهریور) در تالار آیینه برگزار شد.

در ابتدای این نشست فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و داراریی برنامه دولت را برای تنظیم بازار سرمایه، پیرو جلسه غیرعلنی دیروز (۲۳ شهریور) مجلس ارائه و از تغییر ساختار و تلاش ویژه به منظور تثبیت بازار سرمایه خبر داد.
بیشتر بخوانید

مجلس آماده کمک به دولت برای صیانت از سرمایه‌ مردم در بورس است/ از هفته جاری شاهد تحول در بورس هستیم


در ادامه این نشست، حسن قالیباف ربیس سازمان بورس و اوراق بهادار جزئیاتی را از ساز وکار پیشنهادی بورس برای اجرای مصوبه روز پنجشنبه شورای عالی بورس تشریح کرد.


پس از آن محمدباقر قالیباف رییس مجلس با تاکید بر مدیریت و تنظیم حرفه‌ای بازار سرمایه تاکید کرد که مجلس بر اساس وظیفه نظارتی خود به منظور اجرای قوانین، با دقت پیگیر تولید، تقویت و تثبیت بازار سرمایه به عنوان منبع تامین مالی است.

وی یادآور شد: راهکارهای کارشناسی شده مانند افزایش حجم تعهدات بازارگردانی، خرید سهام خزانه، انتشار اوراق تبعی، تنظیم منطقی دامنه نوسان و حجم مبنا و از همه مهمتر آموزش و ترویج فرهنگ سازی به منظور افزایش دانش و تخصص سهامداران حقیقی باید در دستور کار قرار گیرد.

 در پایان این نشست مقرر شد با هماهنگی انجام شده اجرای تصمیمات و اقدامات مطروحه به صورت مستمر از سوی نمایندگان مجلس پیگیری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    0 0
    آخی واقعا، خسته نباشی دلاور...
  • مصطفی IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    0 0
    میگفتید مجلس انقلابی بیاد همه چی درست میشه ماهم رای دادیم پس چی شد؟ از وقتی این مجلس اومد همه چیز چندبرابر گران تر شد. حتما انتخابات ریاست جمهوری هم میگید رئیس جمهور انقلابی بیاد همه چی درست میشه. اون موقع هم هیچ اتفاقی نمیفته
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    0 0
    بخاطر تعدادی قمار باز که در بوزس مال باخته شدن . رئیس مجلس باید چنین به تلاش بیافتد؟ در صورتی که معیشت و اقتصاد کشور در حال فرو ریختن است.
  • حجت IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 0
    متاسفانه مجلس هم راه غلط را در پیش گرفته رونق بورس و بازار سرمایه به رونق تولید است و بس بقیه کارها یا تبلیغاتی است یا ...
  • حجت IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 0
    چه مسئله ای پشت پرده است که این طور قالیباف به فکر بورس افتاده مجلس یازدهم را رفع مشکلات محرومان است یا برای رفع مشکلات سرمایه داران بورسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس