کد خبر 1117975
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در واکنش به جنگ رسانه‌ای اعدام نکنید قاتلان و جنایتکاران در کانال تلگرامی خود نوشت: تبار "اعدام نکنید" ها، به سازمانی می رسد که ۱۷ هزار شهروند ایرانی را با قساوت تمام کشتند و اگر چه شعار "خلق" می دادند، زیر پرچم ارتش صدام  و سپس سیا و موساد به مردم خود خیانت کردند.

داعش، جتایتکاری را از منافقینی آموخت که به اسم مهندسی اجتماعی" (!) ، آدم ربایی می کردند؛ با اتوی داغ به شکنجه قربانیان می پرداختند و با آب جوش و تیغ، پوست آنها را زنده زنده می کندند!

آنها حالا هم سنگ جنایتکاری را به سینه می زنند که با قساوت تمام، یک کارمند اداره آب را کشت؛ و این در حالی است که قصاص شدن قاتل، سر سوزنی برای شان اهمیت ندارد. مهم این است که کسانی را تحریک و وادار به جنایت کنند؛ اگر هم دستگیر شدند و به سزای جنایتشان رسیدند، برای شان اشک تمساح بریزند.

حیات، شریف ترین و گرامی ترین سرمایه هاست. اما همان ها که آشوب می سازند، هیچ ابایی ندارند این حق محترم را هیزم آتش افروزی خود کنند و بستر جنایت را فراهم سازند. آنها مانند گرگ، با بوی خون مست می شوند و نمی توانند بدون دریدن امنیت و ثبات و حق حیات یک ملت سر کنند.

وقتی هم موفق به ریختن خون و دریدن حق حیات انسان ها شدند، نقش بعدی را بازی می کنند: تعزیه داری برای قاتلانی که بازیچه شان شده اند! این بازی، برای ممانعت از مجازات جنایتکاران و میدان دادن به اوباشیگری است!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    55 5
    منافقین حرامزاده وحامیان حرامزاده شان!
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    41 4
    اونها تکلیفشون مشخصه و الان توی البانی حبس هستند و اگه بیان تیکه بزرگه گوششونه....اما چرا با دلقکهای سلبریتی و سیاستمداران خودفروخته داخلی برخورد نمیشه که داغ دل مردم و خانواده اون مرحوم رو تازه میکنن و برای یه گرین کارت حاضرن مادر و خواهر و وطن و....همه رو یه جا بفروشن
    • ناشناس IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
      13 2
      سلبریتی ها مطمئنا تحت حمایت اصلاح طلبان هستند وگرنه به یک بازیگر چه مربوطه که در امور سیاسی یا اقتصادی دخالت کنه ؟ وقتی هر کاری میکنن و کسی هم بهشون کاری نداره معلومه حمایت قوی داخلی دارند - مگر دسته دسته بعد از شهادت سردار سلیمانی اعلام نکرده بودند که از دنیای نمایش و تلویزیون خارج میشن و همکاری نخواهند کرد ؟ آیا نهادهای امنیتی همه اینها را فراموش کردند ؟ پارتی خیابانیشون را با سفیر انگلیس فراموش کردند ؟ نفوذی ها در هر دستگاهی باید شناسایی شوند
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    31 2
    عالی بود
  • US ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    3 12
    داعش، مجاهدین خلق، القائده، طالبان و تمام احزابیکه که نام مقدس الله را یدک میکشند بدون استثنا خونریز، سفاک و تحت نام و راه خداوند آدم کشند. حالا با نام اینها نمیتوان آدم کشی را توجیه کرد. اعدام اصولی دارد اولا باید یک دادگاه علنی و شفاف متهم را محاکمه بکند دوما بطور ناگهانی متهم را که قاتل هم هست و جوان شبانه بدون اطلاع خانواده و وصیت و غیره نباید اعدام کرد. خلاصه طرف قاتل هم باشد اعدام طبق قوانین کشور روشی دارد که رعایت نشد و این توجیه ها مشکوک بودن اعدام را ثابت یکند.
    • FR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
      0 1
      تو که خودت را اثبات کردی !کدام ادمکش تروریستی برای روشن شدن افکار در کشورهای غربی علنا محاکمه شده ... در فرانسه که جاقو کش تروریست را در جا میکشند
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    15 0
    حتی اگر هشتک اعدام نکنید را با نگاهی اسلامی و انسانی نگاه کنیم حق منافقین با هشتک و بی هشتک اعدام است و بس . منافقین جنایتکار و آلبانی نشین ، باید از روی زمین محو و نابودشوند . به حول و قوه الهی و با خشم ملت مسلمان این اتفاق قطعا خواهد افتاد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس