اگر کارفرما و سازنده هستید و به یک پلان با کیفیت یا یک طرح داخلی، محوطه یا نمای خوب نیاز دارید. پلتفرم برگزاری مسابقات طرح تو طرح به شما این امکان را ارائه میدهد تا با پرداخت یک مبلغ منصفانه چندین طرح با کیفیت دریافت کنید. معمولا در طرح تو طرح 3 نفر اول مسابقه جایزه دریافت میکنند اما در برخی از پروژه ها به درخواست کارفرما جوایز بین افراد بیشتری تقسیم میشود.

اگر معمار، طراح یا عضوی از یک تیم معماری هستید برخلاف سایر مسابقات معماری که نیاز به پرداخت ورودیه برای شرکت در مسابقه دارد، شرکت در مسابقات طرح تو طرح کاملا رایگان است و در صورت مقام آوردن در این مسابقات جایزه به افراد برنده پرداخت میشود. در ادامه به توضیح بیشتری از طرح تو طرح و امکانات آن برای کارفرما و معمار صحبت میکنیم.

عدم نیاز به حضور فیزیکی برای شرکت در مسابقات

معماران نیاز نیست در مسابقات طرح تو طرح حضور فیزیکی داشته باشند و میتوانند به صورت آنلاین در مسابقات معماری شرکت کنند. در طول مسابقه جلسات پرسش و پاسخ آنلاین برگزار شده تا طراحان بتوانند با کارفرما تعامل لازم را انجام دهند، این امر هم از معماران وقت کمتری میگیرد و هم در دوران شیوع کرونا نیاز به رفت و آمد فیزیکی نیست و هم کارفرما میتواند همیشه به صورت آنلاین با معماران در ارتباط باشد.

سیستم قیمت گذاری و استعلام آنلاین قیمت پروژه های معماری

سیستم قیمت گذاری پروژه های معماری طرح تو طرح علاوه بر این که برای قیمت گذاری هوشمند مسابقات استفاده میشود، میتواند برای قیمت گیری کارفرمایان و همچنین معماران استفاده شود. البته این سیستم قیمت گذاری همیشه در حال بهبود است تا بتواند بهترین قیمت را به کارفرمایان و معماران ارائه بدهد.

قیمت ها براساس متراژ، تعداد رندرها، نوع طراحی لوکس یا اقتصادی، تعداد پلان ها و نوع پروژه مثل اداری، تجاری، ویلا، هتل و... تعیین میشود و بعد از عقد قرارداد مبلغ قرارداد از کارفرما دریافت شده و در انتها به برندگان مسابقه پرداخت میشود.

مسابقات معماری برگزار شده یا در حال برگزاری

رزومه ساز معماری

معماران بعد از ثبت نام در پلتفرم مسابقات معماری طرح تو طرح میتوانند برای خود رزومه بسازند و مهارت های نرم افزاری خود مثل لومیون، تری دی مکس یا اسکچاپ و مهارت های دیگر خود مثل اجرا، ساخت ماکت و... را در رزومه ی خود وارد کنند. این سیستم نیز در حال به روز رسانی است تا  یک رزومه ساز حرفه ای معماری به کاربران ارائه شود. معماران حتی بدون شرکت در مسابقات میتوانند از سیستم رزومه ساز استفاده کنند و نام آنها در موتور های جستجو نیز نمایش داده میشود. برای استفاده از رزومه ساز معماری کلیک کنید.

قرارداد نظارت عالیه بین کارفرما و معمار

یکی از امکاناتی که طرح تو طرح برای کارفرمایان و معماران فراهم کرده است امکان بستن قرارداد فاز اجرایی با معمار برنده است. بعد از اعلام نتایج مسابقات طرح تو طرح به کارفرما پیشنهاد میکند برای اجرای بدون نقص موارد معماری با طراح برنده قرارداد جداگانه ای برای فاز اجرا تنظیم کند. طرح تو طرح از این قرارداد کسب درآمد نمیکند و تنها برای ارائه ی خدمات بهتر این سرویس را ارائه میکند.

امکان اصلاح 15 درصدی طرح برنده بعد از اتمام مسابقه

کارفرما میتواند از طراح برنده درخواست کند که 15 درصد طرح خود را با توجه به طرح های نفرات برتر دیگر اصلاح کند، البته گاهی اوقات این اصلاح میتواند از 15 درصد بیشتر باشد. 

رتبه بندی طراحان در وب

علاوه بر بخش رزومه طراحان و معماران برتر با توجه به مقام هایی که در مسابقات آورده اند و تعداد مسابقاتی که شرکت کرده اند امتیاز میگیرند. اگر معمار و کارفرما هستید و این مقاله برای شما مفید بوده است میتوانید به وبسایت طرح تو طرح سر بزنید. اگر نیاز به مشاوره در زمینه معماری دارید نیز میتوانید با شماره تلفن طرح تو طرح در وبسایتشان تماس بگیرید.


**این محتوا صرفا تبلیغاتی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پ IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    0 0
    معمارن مدرن اونم برای ویلا تو شمال ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس