کد خبر 1117883
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های بهساز کاشانه تهران، گروه صنعتی پاکشو و پتروشیمی فناوران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پلیمر آریا ساسول، بیمه تجارت نو و فرابورس ایران در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 5هزار و 568واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 578هزار و 185واحدی به کار خود پایان داد و بیش از 9میلیارد و 332میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 10هزار و 602میلیارد تومان در بیش از یک‌میلیون و 181هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

افت ۵ هزار واحدی شاخص بورس

بر این اساس سهامداران شرکت‌های بهساز کاشانه تهران، گروه صنعتی پاکشو و پتروشیمی فناوران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های بین‌المللی توسعه ساختمان، تولید چدن‌سازان و کربن ایران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 447میلیون ورقه به‌ارزش 2هزار و 736میلیارد تومان در 333هزار و 783نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 13واحد رشد کرد و در ارتفاع 16هزار و 783واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پلیمر آریا ساسول، بیمه تجارت نو و فرابورس ایران بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های توسعه مسیر برق گیلان، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه و صنایع ماشین‌های اداری ایران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس