جزئیات حضور نمایندگان ایران در هتل/ محدودیت طبقاتی سرخابی‌ها!

اسکان تیم‌های حاضر در کشور قطر برای ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تحت تدابیر بهداشتی و بانظار ت مسئولان AFC ادامه دارد.

به گزارش مشرق، ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره کهن از ۲۴ شهریورماه بطور متمرکز در کشور قطر برگزار می شود.

شیوع بیماری کرونا در جهان باعث شد تا AFC مجبور به تعویق طولانی مدت بازی های این فصل گرفته و اقدام به برگزاری آن در این تاریخ کند.

کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پروتکل های بهداشتی سختگیرانه ای را برای باشگاه های حاضر در این رقابت ها در نظر گرفته است تا مانع از انتشار ویروس کرونا در بین اعضای تیم ها شود.

هتل مشترک برای ایرانی ها با راهروهای غیر مشترک!

بیشتر بخوانید:

پروتکل سخت گیرانه AFC برای لیگ قهرمانان

هر چهار نماینده فوتبال ایران در یک هتل مستقر هستند تا تیم های ایرانی در مجاورت یکدیگر باشند. پرسپولیس ، استقلال، شهرخودرو و سپاهان در حالی به هتل «ازدان پالاس» رفته اند که هر یک از تیم ها در یک طبقه از این هتل که دارای ۶ طبقه است اسکان دارند. هیچ یک از اعضای تیم ها نیز نمی توانند در طبقه ای جز طبقه ای که تیم حضور دارد بروند.

وعده‌های غذایی اختصاصی در اتاق‌ها!

رستوران های این هتل از تیم های حاضر پذیرایی عمومی ندارند. طبق قوانین فعلی ، وعده های غذایی هر تیم در اتاق ها سِرو می شود و بازیکنان حق تجمع در یک اتاق را هم ندارند.

حضور پرتعداد افسران و پزشکان AFC

در هر طبقه از هتل محل اقامت تیم های ایرانی اتاقی را به افسران انتظامی AFC و پزشکان معتمد این نهاد اختصاص داده اند تا ضمن بررسی رعایت پروتکل ها به امور بهداشتی رسیدگی کنند.

گفتگوی آنلاین با مدیران

مدیران باشگاه ها علاوه بر گفتگو با افسران کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها از طریق ارتباط مجازی می توانند سایر مسئولان را در جریان درخواست های باشگاه خود قرار دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس