محمد دحلان

یک نویسنده صهیونیست از سفر «محمد دحلان» عضو سابق جنبش فتح به همراه برادر کوچک ولی‌عهد ابوظبی به فلسطین اشغالی پیش از علنی شدن روابط ابوظبی و تل‌آویو خبر داد.

به گزارش مشرق، «سمدار بری» نویسنده صهیونیست امروز (جمعه) گفت که چند هفته پیش هواپیمای اماراتی حامل کمک‌های پزشکی برای تشکیلات خودگردان فلسطین وارد فرودگاه بن‌گورین شد که «محمد دحلان» و «طحنون بن زاید» برادر کوچک ولی‌عهد ابوظبی نیز در داخل این هواپیما بودند.

تشکیلات خودگردان فلسطین دریافت این کمک‌های پزشکی را به دلیل آنکه بدون هماهنگی با این تشکیلات ارسال شده بود، نپذیرفت.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی انصارالله: اتحادیه عرب باید دفن شود

به نوشته روزنامه صهیونیستی«یدیعوت آحارونوت»، این نویسنده صهیونیست به نقل از یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی گفت که دحلان و بن زاید در داخل هواپیما بودند و باور اینکه آن‌ها هواپیما را ترک نکردند، دشوار است.

به گفته بری، رئیس سابق شاباک گفته بود که دوستی صمیمانه‌ای با دحلان دارد و چندین بار با او ملاقات کرده است.

طبق گزارش وبگاه «فلسطین الیوم»، این نویسنده صهیونیست می‌افزاید که دحلان به خوبی قواعد بازی در منطقه خلیج فارس را می‌داند و از روابط قوی با رهبران امارات برخوردار است و او مشاور محمد بن زاید است اما ترجیح می‌دهد در ملأ عام حاضر نشود همچنانکه چند روز پیش نیز در جریان سفر هیأت اسرائیلی به امارات مشاهده شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    1 3
    خدا می داند نقش کثیف امارات در قضیه فلسطین به کجا ختم خواهد شد.به نظر‌می رسد علنی کردن رابطه امارات با اسرائیل مقدمه طرحی بزرگتر در خاورمیانه است اما اینکه این طرح در عمل چه خواهد شد بستگی به چند فاکتور از جمله انتخابات امریکا و وعده های ننگین به مزدوران عربی دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس